تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی مبتلایان به کرونا در مازندران/ شناسایی ۳۰۵ مورد جدید در یک روز

در حالیکه آمار مبتلایان به کرونا در مازندران تا دیشب ۳۰۱ نفر اعلام شده بود این میزان به گفته سخنگوی وزرات بهداشت امروز به ۶۰۶ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان به کرونا

رویداد۲۴ دکتر جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز آخرین تعداد مبتلایان به کرونا در کشور را اعلام کرد و در حالیکه آمار ابتلا به این بیماری در سه استان نخست درگیر با کرونا از جمله تهران از ۱۳۵۲ نفر به ۱۵۳۹ مورد، در قم از ۳۸۶ مورد به ۶۶۸ مورد و در گیلان از ۳۳۳ نفر به ۴۹۴ نفر رسیده بود و مازندران با ۳۰۱ مورد ابتلا در جایگاه هفتم قرار داشت آمار جدید از ابتلا به کرونا در مازندران باعث تعجب شد ۶۰۶ مورد ابتلا به کرونا و ۳۰۵ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته.

آمارهای جدید ابتلا به کرونا در مازندران سبب شد مازندران از جایگاه هفتم ابتلا به کرونا در کشور امروز پس از قم و تهران به جایگاه سوم برسد.

نکته مهم دیگر اینکه سخنگوی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد ۱۰۷۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که با نگاهی به آمار مشخص می‌شود یک سوم مبتلایان جدید کشور در استان مازندران شناسایی شدند.


بیشتر بخوانید:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۵۸۲۳ نفر رسید/ ۱۴۵ نفر فوت شدند


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیشب در ارتباط تلویزیونی و زمانی که اعلام کرده بود علت جهشی که در تعداد مبتلایان به کرونا در استان به چشم می‌خورد زمان بر بودن پاسخ آزمایش‌های ابتلا به کرونا است و آزمایش افرادی که الان کرونا مثبت اعلام می‌شوند، مربوط به روزهای گذشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان