تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه شدید وزیر از مسافران؛ کار را سخت تر نکنید/ مجبور شدیم قرنطینه‌ها را شدیدتر کنیم

وزیر بهداشت با گلایه از تردد غیرضروری شهروندان با وجود هشدارهای متعدد گفت: تقاضا می‌کنم مردم به حرف‌های ما بیشتر گوش کنند.

ویروس کرونا

رویداد۲۴  سعید نمکی، در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: وزیر کشور، مسئول پیگیری مسائل امنیتی، اجتماعی و سیاسی مرتبط با بحران کرونا شدند. چون دلیل ندارد، وزیر بهداشت بخواهد هم اعلام کند، هم اعمال کند.

وی افزود: درست است که مسئولیت ستاد را بر عهده گرفته ام، ولی کار ما در وزارت بهداشت، اعلام استانداردها و پروتکل‌ها است. ولی اعمال آنها قطعاً در توان و قدرت وزارت بهداشت نیست.

نمکی با عنوان این مطلب که کار اصلی وزارت بهداشت پرداختن به مسائل و مشکلات بسیار حاد است که گرفتار آنها هستیم، ادامه داد: عزیزان دیگر به بقیه امور بپردازند، تا وزارت بهداشت اینقدر گرفتار کارهای جنبی نشود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: باز هم از عزیزان تقاضا می‌کنم ما را همراهی کنند، اینقدر اجازه ندهند که به عنوان وزیر از مردم تقاضا و تمنا و خواهش کنم و اینقدر گوش ندهند تا دوستان تصمیمات تند و تیز برای اعمال محدودیت‌ها در ترددها و یا موارد دیگر تصمیم بگیرند.

وی افزود: به همین دلیل مجبور شدیم از مدخل شهرها قرنطینه ها را شدیدتر کنیم و جلوی آنها را که می خوهند از مناطق آلوده ورود کنند، بگیریم و آنها را به قرنطینه ببریم.


بیشتر بخوانید:حدود ۱۰۰ شهر به کرونا آلوده اند؛ مسافرت نکنیم


نمکی ادامه داد: بارها از مردم تقاضا کرده ام بار ما را اضافه نکنند، ما در شرایط بسیار سختی به هموطنان خدمات می‌دهیم. کادر درمانی با بیشترین مشکلات، شبانه روز در حال خدمت هستند و متأسفانه هموطنان عزیز ما با عدم شنیدن پیام‌ها و توصیه‌های ما، هم بر خودشان و همکاران ما کار را سخت‌تر می‌کنند. این اولین گلایه شدید بنده از کسانی است که روز گذشته سفرهای خودشان را شروع کردند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
شما اگه به فکر مردم بودید بجای قرنطینه کل ایران یک شهر قم رو 14 روز قرنطینه میکردید تا به این بلا دچار نشیم کل اقتصاد مردم با لغو مسافرت نوروزی از هم پاشید یک ماهه ویروس اومده من نتونستم یک ماسک بخرم این چه خدمت رسانی ای هست؟شما که از دو ماه قبل مدام میگفتید کرونا به ایران هم خواهد امد چرا اماده نشدید؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان