تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

اعلام زمان پخش سریال‌های نوروز ۹۹

در شرایطی که ویروس کرونا جامعه را تحت تاثیر قرار داده، اما تلویزیون برای ایام نوروز سریال‌های طنز و متنوعی را تدارک دیده است و عوامل این مجموعه‌ها نیز برای فراهم کردن شادی و نشاط در خانه‌ی ایرانی‌ها در نوروز، در این شرایط به صورت سخت و فشرده در حال فعالیت هستند. امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های تدارک دیده شده نوروز ۹۹ را شاهد باشند.

سریال های نوروز99رویداد۲۴  «پایتخت 6»/ شبکه یک/ ساعت ۲۲:۱۵

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون، برای ایام نوروز 99 فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را تدارک دیده است. در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت‌های طنز زیادی است و با بازگشت بهبود به قصه داستان های جالبی رخ خواهد داد. همچنین با توجه به تیزری که چند روز پیش منتشر شد به نظر می‌رسد نقی بادیگار یکی از نمایندگان مجلس شده و این اتفاق، موقعیت‌های طنز متفاوت و جدیدی را وارد داستان «پایتخت» می‌کند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«کامیون»/ شبکه دو/ ۲۱:۳۰

«کامیون» کاری از مسعود اطیابی کارگردان فیلم کمدی «تگزاس» است که با رگه‌هایی از طنز در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. این سریال به نویسندگی شهاب عباسی در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش می‌شود.

تصویربرداری این سریال در تهران و انزلی انجام شده و در ایام نوروز، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی از بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

«دوپینگ»/ شبکه سه/ 20:45

شبکه سه سیما به‌تازگی کنداکتور نوروزی خود را به سریال «دوپینگ» سپرده است، سریالی با قصه‌ای کمدی به کارگردانی رضا مقصودی که در سکوت خبری کلید خورده و در 30 قسمت 42 دقیقه ای ساعت 20:45 روی آنتن خواهد رفت. طبق شنیده‌ها، «دوپینگ» هرچند توسط رضا مقصودی کارگردانی خواهد شد، اما به دلیل اینکه پروژه برای رسیدن به آنتن نوروزی شبکه سه سیما دیرتر از برنامه‌ریزی کلید خورده است، سید امیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال از برزو نیک‌نژاد نیز برای تصویربرداری برخی بخش‌های سریال کمک گرفته تا با حضور غیررسمی او به عنوان کارگردان، این مجموعه به پخش قطعی نوروزی برسد.


بیشتر بخوانید: اولین تیزر سریال «پایتخت ۶» + فیلم


شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، محمد بحران، نیما شعبان نژاد و الناز حبیبی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صدا و سیما
نظرات شما
پیشخوان