تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ابتلای دو قهرمان سابق کاراته ایران به کرونا

مجید عبدالحسینی ملی‌پوش سابق کاراته ایران و دارنده مدال طلای آسیا بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری است اما مهدی عموزاده اولین طلایی کاراته ایران در رقابت های جهانی پس از ابتلا به کرونا و با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان ترخیص شد.

ورزشکاران مبتلا به کرونا

رویداد۲۴ در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و نقاط مختلف جهان، تعداد زیادی از افراد به این ویروس مبتلا و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.

تاکنون در استان قم نیز به عنوان یکی از استان های اصلی درگیر این ویروس متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مجید عبدالحسینی ملی پوش سابق کاراته ایران که مدال های طلا، نقره و برنز آسیا، مدال های طلای رقابت های ستارگان جهان و دیگر رویدادهای بین المللی را در کارنامه خود دارد، بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری شده است. عبدالحسینی سرمربیگری تیم ملی کاراته چین را نیز در کار نامه خود دارد.


بیشتر بخوانید:تعداد مبتلایان به کرونا به ۹۰۰۰ نفر رسید/ ۳۵۴ نفر جان خود را از دست دادند


همچنین مهدی عموزاده ملی پوش سابق کاراته ایران و اولین طلایی ایران در رقابت های قهرمانی جهان که بدلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان کامکار قم ترخیص شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات شما
پیشخوان