تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

کودک‌هسمری به قید قرعه در نپال

بحران کودک‌همسری بسیاری از خانواده‌های نپال را نگران کرده است. ازدواج کودکان در نپال رسم ناخوشایندی‌ست که خانواده‌ها باید به قید قرعه فرزندانشان را به همسری یکدیگر در آورند.

کودک‌هسمری به قید قرعه در نپال

رویداد۲۴ در سال ۲۰۱۵ زلزله‌ای ۷/۸ ریشتری روستای کاگاتی واقع در کشور نپال را لرزاند و حدود ۵۵۰ خانوار را بی‌خانمان شدند. نیروتا ۲۳ ساله و دورگا ۲۵ ساله زوج قربانی این زلزله در بین تمام این بحران‌های طاقت فرسا نگران آینده‌ی فرزندانشان هستند چراکه مردم این روستا در نپال باید به قید قرعه به رسم ناخوشایند ازدواج کودکان نابالغ‌ خود تن در دهند.

در این گزارش تصویری مجموعه عکسی از استفانی سینکلر عکاس خبری آمریکایی روایتی تصویری از این خانواده بی‌خانمان که رسم ناخوشایند ازدواج زودهنگام و عروس و داماد کردن دختران و پسران نابالغشان به دردهایشان دامن می‌زند را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
جامعه هر چه عقب مانده تر، کودک همسری فراوانتر، این نشانه عقب ماندگی فرهنگی، و بیسوادی آن جوامع است که ،در تصاویر هم کاملا مشهود است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
کاش اونهائیکه باید ببینند، چشماشون رو باز کنند و واقعییتها را ببینند،دخترانی که باید روز عروسی برایشان زیباترین روز زندگی باشد، انگار که بدترین روز و عزایشان است،تا به کی جهل تا به کی نادانی، این بشر دو پا چکار میکنه،با زندگی جگر گوشه هاش!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان