تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

چین بدون توقف!/ دستور ادامه پروازهای هواپیمایی ماهان را کدام نهاد صادر کرد؟ +فیلم

هواپیمایی ماهان در موضوع انتقال ویروس کرونا، خبرسازترین شرکت ایرانی بود و افکار عمومی این شرکت را عامل انتقال ویروس کرونا به ایران خواندند زیرا در اوج شیوع ویروس، سفرهای خود به چین را کنسل نکرد. در پی افزایش انتقادها، شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرده دلیل ادامه پرواز به چین، درخواست دو وزارتخانه بهداشت و امور خارجه بوده است. آنها مدعی‌اند برای انتقال دانشجویان ایرانی که در ووهان بوده‌اند، پروازها به چین را لغو نکرده بودند و همچنین کیت‌های تست کرونا و مواد اولیه صنعتی به کشور وارد می‌کرده‌اند. با توجه به اینکه هواپیمایی ماهان زیرمجموعه خیریه مولی الموحدین است و حسین مرعشی در آن حضور دارد، این احتمال وجود دارد که مواد اولیه صنعت که از آن صحبت شده، برای مجموعه کرمان موتور بوده باشد که از چین وارد می‌شده است؛ با این حال نمی‌توان با یقین درباره این موضوع صحبت کرد. توضیح ماهان درباره واردات مواد اولیه صنعتی در حالی مطرح شده که مشخص نیست چه نهادی از ماهان خواسته مواد اولیه خودرو وارد کند. دولت باید به این سوال پاسخ دهد که آیا مصوبه لغو سفر را صادر کرده یا از ماهان خواسته پروازهایش را ادامه دهد؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
1
کار از ریشه خرابه بعد ار رفع خطر کرونا فرصت بسیار زیادی هست تا مسئول و مسئولان قطع نکردن پروازها به مقصد چین و از مقصد چین و مسئول و مسئولان قرنطینه نکردن قم و کتمان کننده کرونا در ایران و وزارت بهداشت وقوه قضائیه و دولت و احتکار کنندگان و گرانفروشان توسط مردم ایران به محاکمه کشیده بشن
الان نمیشه ماسک ساده و دستکش یکبار مصرف گیر اورد
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
خدا لعنت کنه این چینی ها رو ،از قدیم گفتن یه دیوانه یه سنگ ته چاه می اندازه صد تا عاقل.....،همه مردم دنیا رو بدبخت کردند. واقعا همه دنیا باید تحریمشون کنند.
نظرات شما
پیشخوان