تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

شناسایی و درمان ۳ کودک مشکوک به کرونا در بابل

کودک ۴ ساله بابلسری که مشکوک به کرونا در بیمارستان کودکان امیرکلای بابل بستری بود، بهبود یافت و در نوروز ۹۹ با لبخند سلامت، شکست پذیری کرونا را به همگان نوید داد.

رویداد۲۴ نخستین کودک مشکوک به کرونا که با علائم ویروس کرونا به بیمارستان شفیع زاده امیرکلای بابل مراجعه کرده بود توانست پس از جدال با این بیماری، آن را شکست داده و بهبودی خود را بدست آورد.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون سه کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بودند.

هم اکنون دو کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکلای بابل تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آن‌ها در بیمارستان، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون بستری بیش از یک هزار نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت رسید که تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری می‌باشند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل از هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می‌دهد.

این بیمارستان‌ها شامل آیت الله روحانی، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا، بیمارستان کودکان امیرکلا، مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات شما
پیشخوان