تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

بارش برف و باران در محور‌های ۱۸ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف و باران در محور‌های ۱۸ استان کشور خبر داد.
وضعیت جاده های کشور
رویداد۲۴ سرهنگ نادر رحمانی، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محور‌های استان چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات کندوان و ارتفاعات محور هراز در استان مازندران شاهد بارش برف هستیم. همچنین در محور دامنه-خوانسار در استان اصفهان، محور‌های یاسوج-بابامیدان، یاسوج-شیراز و یاسوج-اقلید در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور‌های اراک-سلفچگان و شازند- ازنا در استان مرکزی، محور قزوین-همدان در استان قزوین، محور‌های سلفچگان-قم و قم -ساوه در استان قم و محور اراک-قم در استان مرکزی شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در استان‌های اصفهان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، فارس شمال، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی در اکثر محور‌ها شاهد بارش باران هستیم همچنین در محور‌های محور‌های بجنورد-آشخانه و آشخانه –جنگل گلستان، محور بوئین زهرا-اشتهارد در استان قزوین، محور‌های اسلام آباد –رودبار و کهنوج در استان کرمان، محدوده‌های پردیس و دماوند در استان تهران، محور‌های سوادکوه و کیاسر –ساری در استان مازندران، ماهدشت-اشتهارد در استان البرز و ارتفاعات محور کرج-چالوس نیز بارش باران مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در استان مازندران ارتفاعات محور‌های هراز، فیروزکوه و کیاسر-سمنان و محور قزوین –رشت (گردنه کوهین) شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

رحمانی تاکید کرد: آزادراه کرج به قزوین محدوده پل حسین آباد تا مهرشهر، جنوب به شمال محور کرج –چالوس محدوده بیلقان، آزادراه تهران به قم محدوده عوارضی و محور تهران-لواسانات محدوده گردنه قوچک نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد و در این محور‌ها تب سنجی سرنشینان خودرو‌ها نیز انجام می‌شود. سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان