تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

کنایه سنگین پژمان جمشیدی به علی انصاریان؛ هنرپیشه‌های پرسپولیسی از خجالت هم در آمدند

پژمان جمشیدی در برنامه دورهمی در واکنش به ادعای خسیس بودنش توسط علی انصاریان با خنده گفت: خیالم راحت شد! چراکه فکر می‌کردم چهره موجهی چنین ادعایی کرده باشد، اما حالا مطمئن شدم که این ادعا درباره خودم صحت ندارد.

پژمان جمشیدی

رویداد۲۴ شب گذشته پژمان جمشیدی بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و پرسپولیس که این روز‌ها بیشتر در زمینه بازیگری فعال است مهمان برنامه دورهمی و مهران مدیری بود.

در بخشی از گفت‌وگوی جذاب مدیری با جمشیدی، ادعای جنجالی علی انصاریان مبنی بر خسیس بودن پژمان مطرح شد. انصاریان در یکی دیگر از برنامه‌های دورهمی از این گفته بود که جمشیدی همیشه خساست زیادی از خودش به خرج می‌داده است. جمشیدی، اما بعد از شنیدن این صحبت از زبان مدیری اینطور با خنده واکنش نشان داد:
بیشتر بخوانید: پژمان جمشیدی کرونا گرفت +فیلم
خیالم راحت شد! چرا که فکر می‌کردم چهره موجهی چنین ادعایی کرده باشد، اما حالا مطمئن شدم که این ادعا درباره خودم صحت ندارد.

گفتنی است جدای از پژمان جمشیدی که از نگاه بسیاری از کارشناسان سینما عملکرد موفقی در سال‌های اخیر و در عرصه هنر از خود به جای گذاشته است، علی انصاریان هم البته با درجات تکنیکی پایین‌تر در سال‌های گذشته بیش از حضور در ورزش، فعالیت هنری از جمله بازیگری داشته است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان