تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

انتقاد تند کرونایی بایدن از ترامپ/ او احمقی به تمام معنا است

جو بایدن معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در انتقادی تند از رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی به سی‌ان‌ان توسط ترامپ گفت: ترامپ احمقی به تمام معنا است.

 ترامپ

رویداد۲۴ شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز چهارشنبه گزارش داد: زدن ماسک که ساده‌ترین محافظت در دوران همه گیری ویروس کرونا است اکنون با پیام‌های متنقاضی که از کاخ سفید می‌آید، هرگوشه از زندگی آمریکایی‌ها را به یک نقطه تقابل فرهنگی و سیاسی بدل ساخته است.

این شبکه خبری در ادامه افزود: دونالد ترامپ نیز دراین میان جو بایدن رقیب احتمالی دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا را به د لیل استفاده از ماسک در انظار عمومی مورد استهزا قرار داد و در حساب توئیتر خود، توئیت «بریت هام» (Brit Hume) – تحلیگر ارشد سیاسی شبکه خبری فاکس نیوز- که تصویر بایدن با ماسک را به استهزا گرفته است را بازنشر کرد، بایدن نیز در مصاحبه‌ای به این اقدام ترامپ واکنش نشان داد.

بنابراین گزارش بایدن در مصاحبه اختصاصی با سی ان ان دراین باره گفت: او (ترامپ) یک احمق است، یک احمق تمام عیار که اینگونه رفتار می‌کند، هر پزشکی در هرنقطه از جهان می‌گوید زمانی که در میان جمعیتی قرار گرفتید باید ماسک بر صورت بزنید.

بایدن افزود: بویژه زمانی که شما قرار است در وضعیتی قرار بگیرید که فاصله افراد از یکدیگر (در ایام همه گیری ویروس کرونا) کم‌تر از حدود سه متر باشد.


بیشتر بخوانید:بایدن مجبور به عذرخواهی شد


سی ان ان در ادامه گزارش داد: هیاهوی سیاسی بر سر یک تکه پوشش حفاظتی در زمانی در می‌گیرد که اکنون شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا از یکصد هزار و ۵۰۰ نفر گذشته است، آمریکا با یک میلیون و ۷۲۵هزار مبتلا در صدر سایر کشورهای مبتلا به کووید-۱۹ قرار دارد.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا درجهان از پنج میلیون و ۶۸۰هزار نفر عبور کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان