تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سازمان انرژی اتمی: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است

سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رشته توییت وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است...

سازمان انرژی اتمی

رویداد۲۴ در پاسخ توییتری سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا، آمده است:

تلاش مذبوحانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است.

اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

ما از این فرصت استفاده نموده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی‌های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.


بیشتر بخوانید:آمریکا معافیت‌های هسته‌ای ایران را لغو کرد/ پومپئو: تحریم‌ها در یک دوره ۶۰ روزه باز خواهند گشت


خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در راه است...

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اقای صالحی گفته اند که 15000 نیرو و کارمند هسته ای داریم.

پس اینها چه کار می کنند؟



فارغ التحصیلان هسته ای در هر سطحی مورد بی توجهی قرار گرفته اند زیرا در عمل هیچ کارایی ندارند و عمر این افراد در کلاسهای بیهوده درسی هدر رفته است .و گاه در مقابل مجلس و یا نهادهای دیگر جمع می شوند و با التماس و خواری از مسئولان می خواهند که به انها شغلی داده شود.
بعضی از انها به شغلهایی مثل مسافرکشی و یا کارهای خدماتی روی اورده اند.

چند مدت پیش یکی از نمایندگان مجلس در صحن مجلس عنوان کردند که چرا تعدادی از دانشمندان و فارغ التحصیلان هسته ای را به کشور عراق برده اند تا در ترمیم و بازسازی یکی از مکانهای مذهبی کمک دهند.

ترمیم دیوارها کار کارگر است و بردن فارغ التحصیلان و دانشمندان هسته ای برای ترمیم این مکان نشان دهنده این است که انها هیچ ارزشی ندارند و تا زمانی به انها بها داده می شود که بتوانند از انها استفاده ابزاری کنند و با موضوع دروغینی به نام بمب اتمی مردم را بترسانند.
نظرات شما
پیشخوان