تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

داستان فایل صوتی دردسرساز؛ وریا ۴ میلیارد می‌خواست؟

دیروز یکی از مدیران محترم باشگاه استقلال یک فایل صوتی از جلسه چند ماه قبل اعضای هیئت مدیره استقلال را رسانه‌ای کرد که بخشی از صحبت‌های کامران منزوی در آن بود.

وریا غفوری

رویداد۲۴ منزوی در این فایل صوتی می‌گوید: «آنقدری که استراماچونی برای حضور در استقلال سر و صدا کرد تراپاتونی اگر می‌خواست بیاد نمی‌کرد. وقتی فتح‌الله‌زاده می‌گوید آقای فتحی برای وریا غفوری دست به چک شو، یعنی شما باید احساس خطر کنید. آقای وریا غفوری اسوه تعصب و غیرت، شما میگی من برای یک فصل ۴ میلیارد می‌خواهم!»

اگر خاطرتان باشد پیش از لیگ نوزدهم وقتی علی خطیر معاون وقت باشگاه با حسین حسینی و وریا غفوری در مذاکره برای تمدید قرارداد به مشکل خورد گفت این‌ها برای ۲ فصل ۶ میلیارد تومان به علاوه دریافت طلب‌های قبلی‌شان قبل از امضای قرارداد خواسته‌اند، بازیکنان استقلال هم که انتظار نداشتند معاون باشگاه خواسته مالی‌شان را رسانه‌ای کند به شدت علیه او گارد گرفتند و مدیرعامل استقلال از منزوی به عنوان یک ریش‌سفید درخواست کرد به جای خطیر با حسینی و غفوری مذاکره کند و این عضو هیئت مدیره بعد از مذاکره اولیه با این ۲ بازیکن در جلسه هیئت مدیره استقلال حاضر شد و گفت وریا غفوری به عنوان اسوه تعصب آمده و به من می‌گوید برای یک فصل ۴ میلیارد می‌خواهم

بعد‌ها منزوی مشغول چانه‌زنی با کاپیتان فعلی تیم شد و رقم قرارداد وریا به کمتر از ۳ میلیارد تومان برای این فصل رسید.

منزوی دیروز در مصاحبه‌ای گفت من آن زمان به هیئت مدیره گفتم غفوری پیشنهاد ۴ میلیاردی از تیم‌های دیگر دارد از طرفی یک بخش از نامه سازمان بازرسی به باشگاه استقلال درباره وریا غفوری هم دیروز رسانه‌ای شد که سازمان بازرسی خواهان توضیح باشگاه برای اعطای یک خودروی خارجی به غفوری در عوض مطالباتش شده است.


بیشتر بخوانید: پشت پرده مصاحبه شدیداللحن وریا غفوری علیه خلیل‌زاده


به نظر می‌رسد رسانه‌ای شدن این فایل صوتی و عکس از نامه سازمان بازرسی نوعی تسویه‌حساب با غفوری باشد که به استقلال ابراز علاقه می‌کند، اما وقتی پای مسائل مالی وسط می‌آید خیلی سفت و سخت پیگیر مطالباتش می‌شود. منزوی گفته همه می‌دانند این فایل از چه کانالی به بیرون رفته، اما خودش اشاره‌ای به فرد مورد نظر نکرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان