تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخواست احمد توکلی از شورای نگهبان درباره پرونده اعتبارنامه تاجگردون

احمد توکلی در توئیتر خود از شورای نگهبان خواست برای مردم توضیح دهد چگونه با وجود اسناد مسلم در تخلفات تاجگردون او را تأیید صلاحیت کرده است.
رویداد۲۴ احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ماجرای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، شورای نگهبان را مخاطب قرار داد و در صفحه توئیترش نوشت: "شورای نگهبان نه معصوم است و نه مقام غیر مسئول. این شورا باید به مردم توضیح دهد، باوجود جرایم متعدد و اسناد مسلم در تخلفات آقای تاجگردون، چرا او را تأیید صلاحیت کرده است؟! "
احمد توکلی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
وفا عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
آقای توکلی تا آخر عمرش دو بین باقی خواهد ماند. ادای مردم نهاد بودن و عدالت گرایی را در نیاورد که مرد این عرصه نبوده و نیست. گذشته دورش بی آنکه واجد شرایط باشد، جامه قضاوت بر تن کرده، مدتی بعد در کسوت وزارت، مدعی ارتجاعی ترین دیدگاه ها در مناسبات کارگری و کارفرمایی بوده و سپس از رانت بورس تحصیلی و مزایای بناحق بهره جسته و نیز از رانت های متعدد برای تاسیس مدرسه کذایی. حامی احمدی نژاد و حلقه کذایی اش بوده، علیرغم آگاهی از گذشته او در اردبیل و بعدها در شهرداری تهران. در انتخابات ۸۸ و بعد آن در برابر همه جنایتها و ظلمهای بین در حق مردم، هیچ اقدام ظلم ستیزانه ای نداشته، یک بار هم پیشتاز در اعلام موضع افشاگرانه علیه مفسدان در قوه قضائیه، نهادهای نظامی و انتظامی، صدا و سیما، بنیادها و آستانها و نهادهای وابسته به حکومت و نه فقط دولت، آن هم دولت و مجلس غیر اصول گرا، نبوده است. در همین ایام هم هیچ اطلاع رسانی و افشاگری ای علیه متخلفین از نمایندگان رد اعتبارنامه شده از همفکران خود نداشته ولی علیه تاجگردون که در قبیله حزبی ایشان نیست، این چنین مدعی می شود. بشود، حرفی نیست، ولی چرا هرگز کاشف فساد رفیق دوست و خاوری و شریفی قائم مقام قالی باف و منصوری ، گودرزی، مرتضوی و طبری و جاسوسانی چون موسوی مجد و امثالهم نبوده و نیست؟!
نظرات شما
پیشخوان