تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
رییس سازمان نظام پرستاری:

بعضی از پرستاران تعدیل شده به سر کار خود بازگشته اند

رییس سازمان نظام پرستاری گفت: حدود ۱۰ تا ۱۲ بیمارستان خصوصی، نیرو‌های پرستاری را بعد از شیوع ویروس کرونا تعدیل کرده بودند که با پیگیری‌های انجام شده، برخی از این پرستاران به محل کار خود برگشتند.
نظام پرستاری
رویداد۲۴ محمد میرزابیگی درباره تعدیل پرستاران در بخش خصوصی که بعد از شیوع ویروس کرونا در برخی بیمارستان‌ها اتفاق افتاده بود، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد، کمک‌ها و تسهیلاتی به این پرستاران تعلق گرفت و تعدادی از این پرستاران هم به کار برگشتند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در زمینه تعدیل نیرو‌های پرستاری بازنگری کرد و این موضوع شدت زیادی نداشت. تعداد محدودی از این پرستاران به سازمان نظام پرستاری مراجعه کردند و با توجه به پیگیری‌های انجام شده، برخی از این پرستاران به کار خود در بیمارستان‌ها برگشتند.

رییس سازمان نظام پرستاری بیان کرد: ممکن است بیمارستان‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای دو تا سه ماه دچار آسیب در زمینه درآمد شوند، اما نیاز‌های پاسخ داده نشده بیماران به هر حال پیگیری می‌شود و بیمارستان‌ها به شرایط عادی بر می‌گردند.

بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و به علت کاهش درآمد بیمارستان‌ها به دلیل مراجعه نکردن بیماران به بیمارستان‌های خصوصی برای درمان، پرستاران برخی از این بیمارستان‌ها تعدیل شده بودند که با اعتراض فراوانی روبه‌رو شد.

رییس کل سازمان نظام پرستاری ۲۳ فروردین ۹۹ در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتراض به اخراج پرستاران از بیمارستان‌های خصوصی به بهانه کرونا، خواستار دخالت وزیر بهداشت، برخورد و لغو مجوز این مراکز در صورت اصرار بر این نوع تصمیم‌ها شده بود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان