تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

امضای ۱.۵ میلیاردی انصاری‌فرد برای علیرضا بیرانوند

مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس برای جذب رضایت دروازده ملی‌پوشش متممی به قراردادش اضافه کرده که حالا هیات مدیره باشگاه آن را قبول ندارد.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴  پس از این‌که باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهادی برای جذب علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس ارائه کرد و حاضر شد مبلغ ۷۰۰ هزار دلار رضایتنامه او را بپردازد. دروازه‌بان ملی‌پوش از باشگاه خواست که در قبال پول رضایتنامه تخفیفی قائل شود تا او هم بتواند دستمزد بهتری از باشگاه بلژیکی دریافت کند.

در آن مقطع زمانی مذاکرات بیرانوند و محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه ادامه پیدا کرد تا این‌که در نهایت انصاری‌فرد موافقت کرد به جای دادن تخفیف روی ۷۰۰ هزار دلار متممی به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کند طبق آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پایه قرارداد دروازه‌بان سرخ‌ها اضافه شود.

پس از این موضوع قرارداد رسمی با سربرگ باشگاه تنظیم می‌شود و به امضای طرفین از جمله انصاری‌فرد می‌رسد.

حالا که قرار است بیرانوند باشگاه پرسپولیس را ترک کند موضوع مطالبات او مورد بررسی باشگاه قرار گرفته است. از این‌رو مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست باشگاه صراحتا به بیرانوند اعلام کرده که متمم امضاء شده از سوی انصاری‌فرد (مدیرعامل قبلی باشگاه) را قبول ندارد و به همین خاطر پایه مبغ قرارداد بیرانوند همان چیزی است که قبلا به امضاء رسیده بود، اما اصرار دارد این متمم باید در قراردادش لحاظ شود و مبلغ آن به او داده شود.


بیشتر بخوانید: بلیت بیرانوند صادر شد/ دروازه‌بان پرسپولیس بامداد یک‌شنبه ایران را ترک می‌کند


بیش از این در گزارشی در ایسنا به موضوع اختلافات بیرانوند و باشگاه بحث آپشن‌های قراردادش اشاره کرده بودیم اما حالا به نظر می‌رسد مشکل دیگری میان طرفین وجود دارد که برای حل آن باید مذاکرات بیشتری انجام شود.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار ایسنا رسول‌پناه به بیرانوند اعلام کرده متمم امضاء شده انصاری‌فرد برای وزیر ورزش و جوانان بفرستند تا پس از موافقت او به عنوان رییس مجمع، این متمم در قرارداد لحاظ شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان