تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

آرزوی عضو هیات رئیسه مجلس ایران برای پیروزی مجدد ترامپ: تحریم‌های این فرد برای ما فرصت است

حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم‌های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد.

حاجی دلیگانی

رویداد۲۴  نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم‌های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد.

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم برگزاری جلسات حضوری شورای اداری بدلیل شیوع کرونا اظهار کرد: متاسفانه در چند روز اخیر مردم کمی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله گرفته و این امر باعث تشدید آمار ابتلا به کرونا در شهرستان و استان شده که بسیار نگران کننده می‌باشد.
بیشتر بخوانید: فرصت‌ها و تهدید‌های مجلس یک‌صدا
وی ضمن اشاره به اینکه، گام اول انقلاب اسلامی را در چهل سال اخیر پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: در حال حاضر یکسال از گام دوم انقلاب در حال گذار است و مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس در گام دوم انقلاب، عمدتا از عناصر پرشور نسل سوم انقلاب شکل گرفته است.

منتخب مردم شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: این مجلس مصمم است که بتواند گام‌های اساسی برای مردم و بر اساس نیازهایروز جامعه بردارد از جمله در جهت راهکار‌هایی برای جهش تولید و امر مسکن، چرا که در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم موضوع مسکن است.

وی اظهار امیدواری کرد که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم به این مقام انتخاب شود چرا که وجود وی و تحریم‌هایی که به واسطه ترامپ بر کشور ما تحمیل شده باعث ایجاد فرصتی برای خودکفایی و رشد بیشتر در کشور گردیده، شاید تحریم‌ها را ظالمانه ببینیم، ولی باعث ایجاد فرصت شکوفایی در کشور می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی تغییر روش، فرصت ایجاد می‌کند. ما باید از لاک احتیاط بیرون آمده وابتکار عمل را به دست بگیریم و بدین صورت می‌توانیم کشور را نجات دهیم ما باید اراده کنیم و تصمیم بگیریم که زیر بار ظلم نرویم، تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. در این راه همه اعم از مسوولین و سردمداراننظام و مردم عادی جامعه، مسوول هستیم.

منبع: ایمنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
حمیدرضا اکبری کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
واکنش سازی روانی دارید جناب نماینده یعنی مثل کسی که از مرگ ترس دارد و وانمود سازی می کند شجاع است رنج مردم را نمی بینی
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
مثل اینکه این بنده حقیر خدا اطلاعی از وضعیت معیشتی مردم ندارد. هر روز با شعارهای بچه گانه سعی در جلوگری می کنند یه روز با گوشی اپل از آتش زدن پرچم آمریکا عکس می نداند و بچه هاشون رو به آمریکا می فرستند تا مثلا تحصیل کنند یه روز برای مرگ بر آمریکا گفتن مثل مهد کودکی ها در صحن مجلس راه پیمایی می کنند....
بخدا مجلس شده مجلس خیمه شب بازی که در اوقات فراغت می بینیم و از رفتار این ببو گلابی ها می خندیم
حقدوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
شکی نیست که تحریم ها اثار مثبتی داشته و باعث افزایش تولید و کم شدن شدید واردات و کم شدن قاچاق شده اما هنوز ضعفهای بسیاری است که اگر بخاهید با همین حرکت لاک پشتی گذشته پیش بروید قطعا مشکل ساز خواهد شد ، هرچه میگذرد فشار تحریم بیشتر میشود اما تولید داخل به حد مطلوب نرسیده است هنوز مواد اولیه ای از خارج وارد میشود که شدیدا جای تعجب دارد مثلا مواد اولیه لوازم خانگی ، چرا ما با اینهمه دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و علمی انقد ضعیف و کند پیش میرویم باید اقدامات قاطع و فوری بیشتری انجام شود تا کشور به مشکل نخورد اگر اقدامات درستی و به موقع انجام شود میشود گفت تحریم ها برای ایران خوب است و باعث حل مشکلآت اساسی و ساختاری ایران شده
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
اقای نماینده..درسته امریکادشمن ماست ودردشمنی کوتاهی نمیکند..اما احتمالا نفست ازجای گرم بلند میشود..اگریکروزخودت را جای یک بیکاریا یک کارگر..یک جانباز..یک...وووووو...بذاری و مثل اون زندگی بکنی..اونوقت میفهمی تحریم ظالمانه امریکا به مردم ما چه معنایی دارد..شمایک نماینده برای همه اقشارجامعه هستید..بایدهرروزی خودت رابجای یک قشرازمردم حساب بکنی وبعدتصمیم بگیری...به لطف سپاه ما الان دررده قدرتهای جهانی هستیم...که باید باارامش و بدون ترس..باهمه دنیا کناربیاییم...وگرنه قدرتمان راهمه دتیامیدانند..بایداینک بفکررعع تحریمها..شکوفایی اقتصادمان باشیم بفکرجوونای فارغ التحصیل بیکار..بفکرکارگران.جانبازان...صنعتگران..تولید..همه و همه باشیم.لطفا جوگیرنشوید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان