تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

پرونده وام یک میلیون تومانی بسته شد

بالاخره پرونده وام یک میلیون تومانی کرونا بسته شد و در مجموع به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار یارانه‌بگیر تسهیلات حمایت از شرایط کرونا پرداخت شد.
رویداد۲۴   با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از افراد جامعه پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی برای ٢۴ میلیون خانوار یارانه بگیر نقدی را در دستور کار خود قرارداد.

برای دریافت این وام، سرپرست خانوار باید با سیم کارتی که به نام خودشان بود، کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

در اردیبهشت ماه برای ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار که پیامک ثبت درخواست آن‌ها تایید شد، تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا پرداخت شد. متقاضیان تا روز دهم خرداد ماه نیز فرصت داشتند که کد ملی خود را ارسال کنند.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا چندی پیش اعلام کرد: وام یک میلیون تومانی کسانی که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند، در روز ۲۲ خرداد ماه واریز می‌شود.

حالا در روز‌های پایانی بهار ۹۹، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا از پرداخت آخرین مرحله تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا خبر داد و گفت: پرونده این تسهیلات بسته شد.

آخرین مرحله پرداخت تسهیلات کرونایی به مبلغ یک میلیون تومان در ۲۲ خرداد واریز شد که در این مرحله ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار این تسهیلات را گرفتند.

بنا به این گزارش، در رابطه با پرداخت یارانه کرونا، در مجموع به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار یارانه‌بگیر تسهیلات حمایت از شرایط کرونا به مبلغ یک میلیون تومان پرداخت شد که این رقم ۸۷ درصد از خانوار‌های یارانه‌بگیر ماهانه کشور را تشکیل می‌دهند.

حسن میرزایی در مورد بازپرداخت تسهیلات گفت: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا که در سه مرحله پرداخت شد، از تیرماه ۹۹ شروع می‌شود و اقساط آن ماهانه ۳۵ هزار تومان و ۱۰۰ تومان از یارانه ماهانه افراد کسر می‌شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۰ ماهه خواهد بود (کارمزد تسهیلات یک میلیونی طی دو و نیم سال ۵۳ هزار تومان است.)

وی عنوان کرد: بانک‌های عامل از ماه آینده اقساط تسهیلات یک میلیونی را طی هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها از یارانه ماهانه افراد کسر کرده و به حساب تسهیلات پرداختی منظور می‌کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان