تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۹

نادری خبر داد: طرح جامع دوفوریتی برای مهار افسار گسیختگی مسکن

نماینده مردم تهران در مجلس از طرح دوفوریتی برای مهار افسار گسیختگی در بخش مسکن خبر داد.

بازار مسکن

رویداد۲۴ احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه سازماندهی و اقدام فوری کنترل بازار مسکن در مجلس خبر داد و اظهار داشت: نشست سازماندهی و اقدام فوری کنترل بازار مسکن ظهر امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

وی افزود‌: تعداد از نمایندگان جوان مجلس یازدهم به همراه کارشناسانی از وزارت راه، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس و مجموعه ایتان حضور داشتند.
بیشتر بخوانید: وام مسکن افزایش می‌یابد؟
نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه در بیان جزئیات نشست مزبور عنوان کرد: در این جلسه طرح کارشناسان وزارت راه، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌ها و مجموعه ایتان در این نشست بررسی شد و نهایتاً مباحث کارشناسی برای این طرح ارائه شد.

نادری در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر روی طرحی در حال کار کردن هستیم تا جلوی این افسار گسیختگی مسکن گرفته شود و کارشناسان متعددی هم برای بررسی این طرح دعوت شده و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: قرار است این طرح مورد ارزیابی بیشتر قرار گیرد و همچنین جلسات متعددی برای مباحث کارشناسی آن برگزار شود تا بر این اساس خروجی آن به مجلس در هفته آینده ارائه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: قطعا طرح به خاطر اهمیت موضوع دوفوریتی خواهد بود و جزئیات آن در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی و مواردی از این قبیل خواهد بود که بازار مسکن را دچار اخلال کرده است همچنین بحث عرضه مسکن و بحث‌های مختلف مشابه آن نیز در این طرح ارائه شده همچنین راهکار‌های اجرایی شدن مالیات بر خانه‌های خالی و موارد مشابه نیز در رأس این طرح قرار دارد که پس از تکمیل این طرح جزئیات آن منتشر خواهد شد.

 جمعی از مخاطبان در سامانه فارس من سوژه‌ای با عنوان «چرا باید قیمت مسکن لحظه‌ای باشد» خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان مسکن شدند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان