تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۹

پرسپولیس هنوز هم روی دور برد

هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان پیگیری شد.
رویداد۲۴ تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر، از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید. علی علیپور در دقیقه ۲۱ و مهدی عبدی در دقیقه ۷۶ و ۸۳ گل‌های پرسپولیس و شهریار مغانلو در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی تک گل تیم پیکان را در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی (محسن ربیع‌خواه-۹۰)، امید عالیشاه، وحید امیری (۳۵- مهدی عبدی) و علی علیپور (سید جلال حسینی-۹۰).

ترکیب پیکان: وحید شیخ‌ویسی، حسین پورامینی (علیرضا کوشکی - ۷۴)، فراز امامعلی، سعید واسعی، جابر انصاری (ابراهیم صالحی-۴۶)، دانیال ماهینی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی.

داور: محمد حسین زاهدی‌فرد

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی ۵۰ امتیازی شدند و اختلاف خود با تیم دوم جدول (شهر خودرو) را به عدد ۱۲ رساندند تا یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیک شوند. پیکان هم در قعر جدول باقی ماند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان