تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۹

روند افزایشی مراجعه و بستری بیماران کرونا در بیمارستان امام تهران

رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به جداسازی بخش‌های بستری بیماران کرونا از سایر بخش‌های بستری، گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته روند مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان روندی افزایشی داشته است.
وضعیت بیمارستان‌های کشور  در کرونا
رویداد۲۴  دکتر خسرو صادق‌نیت درباره وضعیت بیماران کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره)، گفت: در بیمارستان امام خمینی (ه)، مانند تمامی بیمارستان‌های دولتی که موظف هستند تمامی مراجعین با شک به کرونا را پذیرش کنند، مراجعین مشکوک به کرونا را پذیرش می‌کنیم و خدمات مورد نیازشان را ارائه می‌دهیم.

صادق نیت تاکید کرد: مسیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ه)، از مسیر پذیرش سایر بیماران کاملا جداست؛ بنابراین کسانی که برای درمان بیماری‌هایی به جز کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند، نگرانی نداشته باشند و ما در بخش‌های کاملا مجزا آماده پذیرش آن‌ها هستیم.
بیشتر بخوانید:
تاخت و تاز کرونا در تهران/ پایتخت در آستانه وضعیت قرمز

وی همچنین گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته روند مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان روندی افزایشی داشته است؛ در حالی که از اواخر فروردین تا اواخر خرداد روند بیماری کاهشی بود و فعالیت بیمارستان در خرداد ماه کاملا به روال عادی خود برگشته بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات شما
پیشخوان