تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

آتش‌سوزی در پاساژ کفاشی در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یکی از پاساژ‌های کفاشی در بازار تهران خبر داد.
آتش‌سوزی در پاساژ بازار تهران
رویداد۲۴ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک پاساژ کفاشی در بازار تهران، محدوده بازار کفاش ها، بازار سید، ولی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید کفش بوده است که حجم بسیاری از کفش‌ها و مواد اولیه تولید کفش در این ساختمان انبار شده بود. روی پشت بام این ساختمان انباری‌هایی وجود داشت که در یکی از این انباری‌ها که با وسایل نامناسب و ناایمن مانند ایرانیت ساخته شده بود و ۱۵۰ متر نیز وسعت داشت دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: این بخش کاملا شعله ور و از آنجا که این انباری روی پشت بام دود حاصل از آن به آسمان متصاعد شده و از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود. این دود از طریق دریچه روشنایی ساختمان و رایزر‌ها به بخش‌های پایینی ساختمان نیز سرایت کرده بود. آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه به سرعت عملیات را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر شعله زنی اولیه انجام شده و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند. این حادثه خوشخبتانه مصدومی در پی نداشته است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان