تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

امارات پرواز‌های خود به تهران را از سرگرفت

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن اعلام افزایش پرواز‌ها در این فرودگاه، گفت: هواپیمایی امارات صبح امروز پرواز‌های خود به تهران را پس از ۶ ماه توقف، از سر گرفت.
پرواز‌های امارات به تهران
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews)، محمدرضا کریمیان اظهار داشت: شیوع بیماری کووید ١٩ در جهان و کاهش تقاضا برای سفر موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دنیا عملیات پروازی خود را محدود و یا متوقف کنند.

وی ادامه داد: اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و بهبود شرایط کنترل بیماری کرونا موجب شد تا عملیات پروازی شرکت‌های هواپیمایی به تدریج به شرایط عادی بازگردد و دوباره شاهد رشد پرواز‌ها باشیم.

کریمیان گفت: در همین راستا هواپیمایی امارات برنامه خود برای از سرگیری پرواز‌ها به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را اعلام کرد و نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی پس از قریب به ۶ ماه ساعت ١٠:٢٥ در امروز تهران به زمین نشست.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: شرکت هواپیمایی امارات از امروز ٢٧ تیرماه یک پرواز روزانه در مسیر تهران – دبی – تهران با هواپیمای بوئینگ ٧٧٧ انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پروازهای تهران-استانبول از کی برقرار خواهد شد؟
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: افزایش پرواز‌ها متاثر از اجرای دقیق پروتکل‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مقابله با کرونا در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید ١٩ در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است که موجب شده تا شرکت‌های هواپیمایی درخواست برقراری پرواز به پایتخت کشورمان را داشته باشند.

بر اساس اعلام هواپیمایی امارات، با از سرگیری پرواز‌ها به تهران این شرکت هواپیمایی به ۵۹ مقصد در اقصی نقاط جهان پرواز خواهد داشت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان