تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پلیس: عاملان اعتراضات مردمی بهبهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان تجمع پنجشنبه شب در بهبهان خبر داد. وی افزود: با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار بهبهان، آرامش کامل در شهرستان حاکم شده است. الحمدالله این تجمع غیرقانونی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است و محرکین و عاملین اصلی این تجمعات دستگیر شده‌اند.
اعتراضات مردمی بهبهان
رویداد۲۴ فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان تجمع پنجشنبه شب در بهبهان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: حادثه تجمع تعداد محدودی از افراد آشوبگر در ساعت ۲۱ پنجشنبه شب هفته گذشته (۲۶ تیرماه) شکل گرفت که با ورود نیروی انتظامی شهرستان بهبهان و با کار جامع اطلاعاتی و همکاری مردم عزیز و شریف مردم بهبهان، این تجمع محدود متفرق شد.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار بهبهان، آرامش کامل در شهرستان حاکم شده است. الحمدالله این تجمع غیرقانونی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است و محرکین و عاملین اصلی این تجمعات دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اعتراضات مردمی برای نان/ در بهبهان چه گذشت؟ +عکس و فیلم
عباس‌زاده گفت: مردم ولایی و انقلابی همیشه هوشیار این شهرستان، تجمع محدود پنجشنبه شب را که در میدان بانک ملی شهرستان بهبهان شکل گرفته بود، محکوم کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
2
به جز دستگیر کردن کار دیگه ای هم بلد هستید؟؟؟!!! اگر خیلی مردید برید عامل دلار ۲۶ هزارتومنی و بدبختی مردم رو دستگیر کنید. اگر شاه جنایتکار بی‌چاره می‌خواست عامل عامل تجعمات انقلاب رو دستگیر کنه که حالا همه‌تون هفت کفن پوسونده بودین.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان