تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مازندران در بحران کرونا/ ۱۸۱۰ نفر بستری هستند

کرونا، جان سخت‌تر از همیشه در حال تاخت و تاز است و دیگر سن و سال، بیمار و غیر بیمار، کوک و میانسال و پیر، نمی‌شناسد، به طوری که بر اساس اعلام مسئولان، در میان ۱۸۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، علاوه بر افراد بیمار و مسن، کودکان و جوانان با سیستم ایمنی قوی نیز حضور دارند.
مازندران در بحران کرونا
رویداد۲۴ بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۴۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: هم اکنون ۱۵۰۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: بر زدن ماسک، شستن مداوم و ضدعفونی دست‌ها و نیز رعایت فاصله ۲ متری در جلوگیری از گسترده شدن شیوع بیماری کرونا ویروس نقش موثری دارند.

وی افزود: بی توجهی افراد به دستورالعمل‌های بهداشتی باعث افزایش تعداد مبتلایان، افراد بستری و ماندن استانمان در وضعیت قرمز کرونایی خواهد شد.

با بستری ۵۶ بیمار جدید تعداد بیماران بستری کل در بابل به ۳۰۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: در مطب‌ها چه می‌گذرد؟/ مراجعه ۸۰ درصد بیماران کرونایی به مطب‌ها
بر اساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۳۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید بستری و ۲۸ بیمار هم ترخیص شدند، ۴۰ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۱۸۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا افراد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
ایشالا روزی که 4رقمی بزنه جشن میگیرم
خدایا کمکش کن قوی یش کن
عجل کرنا اول امید به خدا بعد کرنا
نظرات شما
پیشخوان