تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

پاندمی کرونا کی به پایان می‌رسد؟

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: پاندمی کرونا بیش از یک سال با ما خواهد بود و از همین رو، نمی توان نسبت به سایر بیماری ها بی اعتنا بود.

زمان پایان ویروس کرونا

رویداد۲۴ محمد جهانگیری، روز چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: اگر مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، جدی باشند، ظرف دو هفته آینده آثار آن را خواهیم دید.

وی با عنوان این مطلب که بیشترین مراقبت و خدمات کرونایی در بخش سرپایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در مطب‌ها، کلینیک‌ها و…، به مردم و بیماران ارائه می‌دهند.

جهانگیری ادامه داد: خواهش و درخواست ما از مردم و جامعه پزشکی این است که در مراجعات برای بیماری‌های تنفسی، پروتکل‌های بهداشتی حتماً رعایت شود.

وی با اشاره به مدت زمان نامعلوم برای همزیستی با کرونا، گفت: نکته‌ای که نباید فراموش کرد، توجه به بیماری‌های مزمن است که نیاز به دریافت خدمات درمانی دارند و نباید به تأخیر انداخت.


بیشتر بخوانید: شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در یک دقیقه!


معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، افزود: ما در حال حاضر در دو عرصه باید در کنار هم باشیم، زیرا پیش بینی می‌شود بیش از یک سال پاندمی کرونا را کنار خود خواهیم داشت و نمی‌توان سایر بیماری‌ها را نادیده گرفت.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان