تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

تشکیل کمیته اقدام ارزی برای صادرکنندگان متخلف

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ارسال مشخصات صادرکنندگانی که نسبت به رفع تعهدات ارزی خود به صورت کامل اقدام نکرده‌اند، به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها جهت تشکیل کمیته اقدام ارزی خبر داد.
صادرکنندگان متخلف
رویداد۲۴ رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ارسال مشخصات صادرکنندگانی که نسبت به رفع تعهدات ارزی خود به صورت کامل اقدام نکرده‌اند، به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها جهت تشکیل کمیته اقدام ارزی خبر داد.

حمید زادبوم اظهار داشت: اطلاعات شرکت‌هایی که کمتر از ۷۰ درصد ارز حاصل از صادرات آن‌ها به چرخه اقتصادی برگشته است، به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ارسال شده و روسای سازمان‌ها با تشکیل کمیته اقدام ارزی با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون در این زمینه اقدام می‌کنند.

وی افزود: صادرکنندگان مدعو نیز ضمن اعلام دلایل عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات، راهکار‌های خود جهت رفع تعهدات ارزی را به کارگروه اعلام می‌کنند.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: گزارش بررسی‌های کارشناسی به تفکیک هر صادرکننده پس از جمع‌بندی، جهت رفع مشکلات ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان استفاده خواهد شد.
برچسب ها: تخلفات ارزی
نظرات شما
پیشخوان