تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

ماجرای ارتباط پایداری‌ها و احمدی‌نژاد چه بود؟

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: پایداری‌ها در واقع بعد از حضور احمدی‌نژاد توانستند از تندروترین چهره‌های سیاسی یارگیری کنند خود احمدی‌نژاد هم از آنها خیلی بهره گرفت.
ارتباط پایداری‌ها و احمدی‌نژاد
رویداد۲۴ محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، درباره شکل‌گیری گروه‌هایی ذیل جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این اتفاقات لزوما به معنای اختلاف نیست، هرچند نمی‌توان منکر آن شد. به نظرم نشان دهنده سازمان یافتن اصولگرایان و خیز برداشتن به سمت انتخابات ۱۴۰۰ است.

او افزود: هر دوجناح سیاسی کشورمان وقتی در یک انتخابات پیروز می‌شوند از رقیب خیالشان راحت می‌شود و فرصت می‌یابند که به اختلافات درونی خود بپردازند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه در محفل‌های شکل گرفته جریان اصولگرا کمتر نام چهره‌های شناخته شده و سنتی این جریان به چشم می‌خورد، آیا چهره‌های سنتی این جریان حذف و کنار گذاشته شدند، پاسخ داد: چندین سال است که بخش تندرو جریان اصولگرا با ورود به عرصه سیاست، میدان را از دیگران گرفته است. این جریان هرچند ممکن است اکثریت نداشته باشد، اما پر سروصداست و اهل جنجال است و با همین حربه، دیگران را به سکوت می‌کشاند. یادم هست که از طرف برخی فعالان سیاسی، در باره نفوذ و قدرت گرفتن تندرو‌ها هشدار داده می‌شد، اما برخی اصولگرایان سنتی گمان می‌کردند با این بخش تندرو می‌توانند جلوی اصلاح طلبان بایستند. اما متوجه نبودند که روزی در برابر خودشان هم خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: هشت گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری چه کسانی هستند؟
مهاجری درباره تندرو‌های این جریان توضیح داد: پایداری‌ها در واقع بعد از حضور احمدی‌نژاد توانستند از تندروترین چهره‌های سیاسی یارگیری کنند خود احمدی‌نژاد هم از آن‌ها خیلی بهره گرفت. نواصولگرایان می‌خواستند با پایداری‌چی‌ها هم پرونده نباشند بنابراین مغازه دیگری تاسیس کردند، اما به لحاظ تندروی بی شباهت به پایداری نیستند.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان