تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

استقلال و پرسپولیس از خرید بازیکن و مربی خارجی محروم شدند!

دبیر کل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به باشگاههای اعلام کرد تا زمانی که بدهکار باشند حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند.

محرومیت استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ هر روز یک نامه از فیفا می‌رسد و باشگاه محبوب‌شان محکوم به پرداخت جریمه سنگین می‌شود. گاهی این پول ها پرداخت نمی شود تا استرس آنها با محرومیت یا کسر امتیاز تیم‌شان دو چندان شود. در بعضی باشگاههای دولتی و خصوصی این اتفاق رخ می‌دهد و هر روز شاهد پرونده های حقوقی جدیدی در فیفا هستیم. اکثر باشگاهها هم با وجود سابقه‌ای سیاه در این زمینه، همچنان اقدام به جذب بازیکنان خارجی می‌کنند و اوضاع بدتر و بدتر می‌شود.

در این بین مهدی نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در ابلاغیه‌ای به تمام باشگاههای لیگ برتر اعلام کرد در صورتی که تمام بدهی‌های مالی خود را تسویه نکنند، حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند. این ابلاغیه زمانی ارسال شد که فیفا به فدراسیون فوتبال هشدار داد با توجه به این پرونده‌ها مشکلات زیادی حتی برای این فدراسیون به وجود خواهد آمد. در حال حاضر باشگاهها پرونده های انضباطی زیادی در فیفا دارند و کار به جایی رسیده که حتی آنها به کنایه با رسیدن پرونده های جدید می گویند: «باز هم از ایران است!»


بیشتر بخوانید: بلایی که سر استقلال و پرسپولیس می‌آید


در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بدهکارترین باشگاهها به خارجی ها هستند و سرلیست باشگاههایی قرار دارند که حق جذب مربی و بازیکن خارجی را ندارند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان