تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

غیبت قلعه‌نویی چقدر به نفع استقلال شد؟

بحث موافقان به کنار اما حتی مخالفان امیر قلعه‌نویی نیز نمی‌توانند شخصیتی که او با خودش وارد هر تیمی می‌کند را نادیده بگیرند.

امیر قلعه‌نویی

رویداد۲۴ امیر قلعه‌نویی از همان روز که وارد ماجرای مربیگری شد تا این تاریخ موافقان و مخالفان بسیاری دارد.

خیلی‌ها شیوه‌های او را در مربیگری نمی‌پسندند؛ عده‌ای هم اعتقاد دارند این روش‌ها در فوتبال ایران جواب می‌دهد. چرا که قلعه‌نویی سعی می‌کند علاوه بر انتخاب‌های درست و سلیقه خوب، تیم‌های خوبی را ببندد و با قدرت تمام وارد بازی‌های لیگ شود.


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش قول نیمکت استقلال را به قلعه‌نویی داد؟


در هر حال حتی مخالفان امیر قلعه‌نویی نیز نمی‌توانند شخصیتی که او با خودش وارد هر تیمی می‌کند را نادیده بگیرند. کتمان شدنی نیست حضور قلعه‌نویی در تیم‌های تحت امر او واجب است؛ چنان که ملاحظه کردید همین غیبت قلعه‌نویی در دیدار با استقلال بسیار ملموس بود و سپاهان روی نیمکت، بزرگ‌ترش را نداشت.

راه رفتن‌های قلعه‌نویی لب خط، فریادهای او و یادآوری نکته‌هایی که در تمرینات به بازیکنانش گوشزد می‌کرد، تاثیرگذارند و سپاهانی‌ها در روزی که به استقلال باخت متوجه شدند بیماری قلعه‌نویی و توصیه پزشکان مبنی بر استراحت مطلق او چقدر به ضرر این تمام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امیر قلعه نویی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ميترا صدر امامي
|
France
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
در اين فوتبال مدل ايران نيستيم ولي با دليل نظر شماي ورزشي نويس را رد ميكنم ..اتفاقا بازيكنان سباهان بمنظور شاد كردن قلعه نوعي وكادو به او بسيار مصمم ومنسجم وارد بازي شدندوازقبل از بازي هم اين توافق را با يكديكر كرده بوددند واتفاقا هم خوب بازي كردند وتلاش مضاعف داشتند (امار بازي)كه دال بر برتري سباهان هم بود ولي انجه منه زن خونه دار علاقه مند به فوتبال ميفهمم ومتاسفانه شما نميفهميد وغرق در رنكي بودن ..فوتبال است وهزار حادثه ناخوانده.. در ان بازي درب بر باشنه استقلال جرخيد حرفه اي تر بود يك دياباته فوق كلاس فوتبال ايران وحتي بين المللي داشت واون عكس العمل نورافكن كه در كل به ضرر سباهان منتهي شد ودر اينده هم به ضرر خودش دربحث داوري هم ادعاي مذبوحانه است واشاره به نويسنده مطلب وكل جامعه فوتبال اصفهان تا با ياداوري اون هند كذايي كيروش وفرار سباهان از باخت فرياد واغريبا سر ندهند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان