تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

بالا و پایین شاخص در روز رکوردشکنی بورس

امروز سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، بانک آفرین و سرمایه‌گذاری خوارزمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و مدیریت انرژی امید تابان هور در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بازار سرمایه و بورسرویداد۲۴ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 49هزار و 782واحدی، در ارتفاع 2 ‌میلیون و 11هزار و 404واحد به کار خود پایان داد و بیش از 13میلیارد و 573میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 23هزار و 502میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 562هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، بانک آفرین و سرمایه‌گذاری خوارزمی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تکنوتار، مارگارین و داده‌پردازی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.


بیشتر بخوانید: نوسان بورس محدود می‌شود؟


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 673میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 975میلیارد تومان در 794هزار و 859نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 535واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 818واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و صنعتی بهپاک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار سرمایه ، بورس
نظرات شما
پیشخوان