تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

فغانی: داور دیگری باشد، کنار می‌کشم

داور بین المللی فوتبال ایران می‌گوید اگر داور جوانی شانس قضاوت در جام جهانی را داشته باشد، خودش از لیست بین المللی ایران کنار می‌کشد.

مصاحبه با علیرضا فغانیرویداد۲۴ علیرضا فغانی مدت زیادی است به کشور استرالیا مهاجرت کرده و در مسابقات داخلی این کشور قضاوت می‌کند اما در تمام این مدت نام او در لیست بین المللی داوران ایران بوده و زیر پرچم ایران به داوری بازی‌های برون مرزی می‌پردازد. حالا چند روزی است شایعاتی درباره حذف نام فغانی از لیست بین‌المللی داوران ایران به گوش می‌رسد. در این باره گفته می‌شود برخی داوران نسبت به اینکه فغانی نفر اول لیست بین‌المللی است موضع گرفتند و خواهان حذف نامش شدند. البته صفیری رییس کمیته داوران در گفت‌وگویی این مسئله را رد کرد.

درباره شایعاتی که در مورد شما شنیده می‌شود چه نظری دارید؟
من طبق توافقی که از قبل با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم در مسابقات برون مرزی با نام ایران حضور پیدا می‌کنم و این مسئله در گذشته نیز اتفاق افتاده است.

از شایعه قهر موعود بنیادی فر به خاطر وجود نام شما در لیست بین المللی حرفی دارید؟
ارتباط من با همه داوران چه زمانی که در ایران بودم و چه الان که خارج از کشور هستم خوب بوده و هست. تا جایی که می‌دانم قهری از سوی موعود بنیادی‌فر در کار نبوده و می‌دانستم که مصدومیت باعث شده تا چند هفته قضاوت نکند.

لطفا در این باره بیشتر توضیح بدهید.
بحث حضور من در لیست بین المللی ایران موضوع جدیدی نیست. از طرف دیگر من هر زمان احساس کنم داور دیگری از ایران می‌تواند شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد، بدون هیچ حرفی کنار می‌کشم و فضا را برای جوانان باز می‌کنم. این را قبلا هم گفتم اما واقعیت این است که در شرایط کنونی داور دیگری از ایران شانس قضاوت در جام جهانی را ندارد.


بیشتر بخوانید: علیرضا فغانی واقعا پرسپولیسی بود؟


اگر نام شما از لیست بین المللی ایران خط بخورد باید فغانی را در لیست داوران استرالیایی ببینیم؟
هر زمان این اتفاق بیفتد درباره اش فکر کرده و تصمیم می‌گیرم. فعلا که فدراسیون چیزی به من اعلام نکرده است. اگر نخواهند در لیست ایران باشم، درباره اش صحبت می‌کنم و تصمیم جدیدی می‌گیرم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
برو برای همیشه وطن فروش
نظرات شما
پیشخوان