تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

آیا وزیر پیشنهادی صمت از مجلس رای اعتماد می‌گیرد؟

نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: مدرسی خیابانی از روحیه لازم برای گام برداشتن نسبت به حل مشکلات برخوردار است و احتمالا رای اعتماد را از مجلس بگیرد.
وزیر پیشنهادی صمت
رویداد۲۴ سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی به رویکرد وزیر پیشنهادی صمت و همچنین عملکردشان در دوران سرپرستی وزارتخانه اشاره کرد و گفت: معرفی مدرسی خیابانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به نفع مردم می‌دانیم؛ چرا که در دوران سرپرستی این وزارتخانه عملکرد خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: مطالبات جدی ما در حوزه کنترل قیمت‌ها، ساماندهی بازار خودرو و همچنین بحث صادرات محور کردن محصولات و جهش به تولید است.

این نماینده مردم در مجلس با ابراز امیدواری از عملکرد مدرسی خیابانی پس از رای اعتماد از مجلس، اشاره و اظهار کرد: امیدورایم که وزیر جوان، سخت‌کوش، مردمی و پرتلاش پس از اعتماد نمایندگان بتوانند گام‌های مثبتی را در جهت حل مشکلات صنعت و دیگر حوزه‌های مرتبط بردارند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود:به احتمال زیاد رای اعتماد را کسب کند، اما ما بخاطر مصالح مردم به مدرسی خیابانی رای می‌دهیم که این نکته کلیدی ماست و نباید فرصت سوزی کنیم.

یزدی‌خواه تاکید کرد: اگر الان رای ندهیم باید چندماه دیگر این وزارتخانه بدون وزیر باشد و همچنان بلاتکلیف باشیم که این کار دیگر فایده‌ای ندارد، اما نشان دادند که اگر همت به خرج دهند و همکاران مجربی را برای همکاری با خود برگزیند می‌تواند تحولاتی را در حوزه‌های گوناگون خودرو، صادرات و جهش تولید ایجاد کند.
منبع: خانه ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان