تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

میثم شکری ساز کیست و چطور با هدفگذاری به هر آنچه می‌خواست رسید؟

هدف گذاری را برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ جدی بگیرید. ادامه این نوشته را نیز مطالعه کنید تا ببینید فرد موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز چطور با هدفگذاری به هر آنچه می‌خواست رسید. اما میثم شکری ساز کیست؟

رویداد۲۴ مرور بر روی موفقیت‌های افراد مختلف، می‌تواند چشم اندازی به ما بدهد که به واسطه آن، راحت‌تر و شفاف‌تر به اهداف مان برسیم. بسیاری از ما همیشه به فکر رشد و پیشرفت هستیم. اما در بسیاری از مواقع نمی‌دانیم چطور و چگونه باید به آن برسیم. خواستن تنها بخشی از دست یابی به موفقیت‌های بزرگ است. تا عمل نکنید، تا هدف گذاری نکنید و تا برای رسیدن به اهداف تان برنامه ریزی نداشته باشید، حتی یک گام هم نمی‌توانید در زندگی تان پیشرفت کنید.

امروز قصد داریم به این سوال بپردازیم میثم شکری ساز کیست و چطور با هدفگذاری به هر آنچه می‌خواست رسید؟ با مروری بر موفقیت‌های فردی مانند ایشان، می‌توانید مسیر موفقیت خود را هموار‌تر کنید و البته مهم‌تر از آن، انگیزه تان را برای پیشرفت بیشتر کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید...

میثم شکری ساز کیست و چطور با هدفگذاری به هر آنچه می‌خواست رسید؟

مروری بر تلاش‌های دکتر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز را می‌توانیم به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی کنیم. ایشان با حضور فعال در حوزه آموزش توانسته اند، جوانان کارآزموده و خبره‌ای را به بازار کار‌های مختلف و متنوع معرفی کند. وی که مدیر عامل هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد است، تمام هم و غم خود را در سال‌های جوانی اش معطوف آموزش هم سن سال هایش کرد، تا با این کار خدمتی به کارآفرینی و اشتغال زایی کرده باشد.

با همین روند، او توانست برای جوانان زیادی در هولدینگ خود اشتغال زایی کند. تا جایی که امروز دارای بالغ بر ۴۰۰ نیروی کار فعال و جوان است. دکتر میثم شکری ساز دارای دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی است و البته مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA نیز از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران گرفته است. روحیه علم آموزی ایشان باعث شد، تا در مقطع کارشناسی نیز مدرک مهندسی صنایع را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کند.

در همین مسیر کسب علم و دانش به روز، میثم شکری ساز تبدیل به مدیری توانمند در حوزه‌های مختلف من جمله ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی شد. اولین فعالیت حرفه ایشان راه اندازی و تاسیس مرکز توسعه مجازی پارس بود که به واسطه آن، رشته‌های مختلف و متنوعی را به علاقه‌مندان حوزه‌های کاری مختلف آموزش داد. از آنجایی که مدارک اعطایی به این دانش پذیران از اعتبار بالایی برخوردار بود، رفته رفته به شهرت و اعتبار این موسسه افزوده شد.

برخی از موفقیت‌های دکتر میثم شکری ساز

در مسیر علم آموزی و اشتغال زایی، دکتر میثم شکری ساز توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. برای مثال ایشان ده‌ها کتاب در زمینه‌های مختلف و متنوع ترجمه و تالیف کردند و با این کار خدمت بزرگی با ارائه اطلاعات به روز و جدید به خوانندگان کردند. همچنین وی دارای لوح سپاس از وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و اتحادیه‌های مختلف می‌باشد.

میثم شکری ساز کیست و چطور با هدفگذاری به هر آنچه می‌خواست رسید؟

به جرات می‌توان گفت، دست یابی به این چنین موفقیت‌هایی برای ایشان، در وهله اول به دلیل تلاش و پشتکار ایشان و بعد از آن، اهمیتی است که هدف گذاری می‌دانند. از نظر ایشان بهترین کاری که می‌توانید برای موفق شدن انجام دهید، همین هدف گذاری است. میثم شکری ساز اصول و قواعد هدف گذاری را در کلاس هدفگذاری اش آموزش می‌دهد و هر سال تعداد زیادی جوان مشتاق را جذب این کلاس فوق العاده می‌کند. در این کلاس ها، او به جوانان یاد می‌دهد چطور به اهداف شان ارزش دهند و با رنگ و لعاب دادن به آن ها، انگیزه شان را برای دست یابی به آن بیشتر و بیشتر کنند.

پس توصیه می‌کنیم اگر شما هم آرزو‌هایی در سر دارید و می‌خواهید به آن‌ها برسید، در گام اول هدف گذاری کنید و به طور شفاف و روشن، هرآنچه در سر دارید را روی کاغذ بیاورید و هر روز جلوی چشم خود قرار دهید. به هر حال تمامی افرادی که به موفقیت‌های بزرگ می‌رسند، ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارند. امروزه کارشناسان بر این باورند که حتی اگر این ویژگی را در خود پرورش دهید و به اصطلاح خودمان ادای افراد موفق را درآوریم، یک گام به موفقیت مان نزدیک‌تر می‌شویم...

برخی از توانمندی‌های شخصی دکتر میثم شکری ساز

موارد زیر باعث شدند تا دکتر میثم شکری ساز به موفقیت‌های بیشتری برسند که البته این مهارت‌ها را با علم آموزی و تلاش در خود پرورش دادند:

• دکتر میثم شکری ساز، در زمینه مشاور مدیریت و بازاریابی فروش دارای توانمندی‌های ویژه‌ای است.

• او همچنین در انجام پروژه‌های بازرگانی، فروش و بازاریابی مهارت دارد.

• وی توانسته است استاندارد‌های مدیریت کیفیت را در سازمان‌ها مستقر کند.

•پروژه‌های مربوط به حوزه آموزش عالی، پروژه‌های مرتبط با مذاکرات و ارتباطات و همچنین پروژه‌های مدیریت پروژه را انجام می‌دهد.

نظرات شما
پیشخوان