تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ریحانه پارسا دوباره عاشق شد؟ +عکس

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر که چند وقتی است به خاطر ازدواج و طلاقش از مهدی کوشکی و انتشار تصاویرش با روزبه بمانی به چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر عاشق شدنش را منتشر کرده.
 
رویداد۲۴ او همراه با عکسی از خود این متن ادبی را منتشر کرده است:

ریحانه پارسا
همانطور که در خبر‌ها خواندید چندی پیش تصویری از ریحانه پارسال و روزبه بمانی (خواننده جوان کشورمان) در خودروی شخصی خانم پارسا منتشر شد و شایعه ارتباط این دو سلبریتی در ذهن بسیاری شکل گرفت. خانم پارسا در واکنش به انتشار این تصویر اظهار داشت که فردی با قصد اخاذی از ما این فیلم‌ها را ضبط کرده و حتما از او شکایت می‌کند. او همچنین توضیح داد که بعد از یک قرارکاری دیروقت مشغول بازگشت به خانه بوده و آقای بمانی را سوار کرده است.

در همین رابطه سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص گفت: خانم ریحانه پارسا تا این لحظه شکایتی مبنی بر شایعه سازی و انتشار تصاویر ارائه نکرده و پلیس فتا چنین شکایتی دریافت نکرده است.

با این حال سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد اگر ریحانه پارسا نیز در این زمینه شکایتی تنظیم کند، دادسرای ناحیه ۳۱ و پلیس فتا قطعا رسیدگی می‌کند و اگر هر شخصی را در این زمینه به عنوان مظنون معرفی کند قطعا احضار خواهد شد و شخص باید پاسخگوی فعل مجرمانه خود باشد. قانون گذار این اقدام را جرم تعریف و برای آن مجازات و جریمه نقدی تعریف کرده است و برای شخصی که به این وسیله فضای خصوصی افراد را خدشه دار کرده است اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جنجال جدید ریحانه پارسا؛ حقیقت رابطه ریحانه پارسا و روزبه بمانی چیست؟ ‎+فیلم و عکس
خانم پارسال که با خبر ازدواج و طلاقش از مهدی کوشکی به شخصیت جنجالی اینستاگرام بدل شده بود چندی پیش در واکنش به خبر تغییر جنسیت محمد رضا فروتن با انتشار پستی در صفحه شخصی اش گفت: خبر‌های دیگران انقدر جذاب است که ما در سیاهی فید می‌شویم. حاشیه تو را به بغلی می‌سپارم خدانگهدار
ریحانه پارسا
در همین حال مهدی کوشکی که پیشتر مدعی شده بود زن با لباس سفید به منزل شوهر می‌رود و با کفن از آن خارج می‌شود بعد از علنی شدن خبر جدایی اش تصویر تازه‌ای از خود منتشر کرده که او را با چهره‌ای جدید نشان می‌دهد.
ریحانه پارسا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
2
عشق از معرفت است
کسی در حد و اندازه عشق است که
من من نباشد. معرفت باشد
انسانها زمانی اهل عشق هستند که
من نباشند یعنی اهل منیت نباشند
و حرف عشق را درمعنی آن فهمیده باشند
عشق یعنی فدا کاری بی ریا
برای وجودی که ارزش آن را داشته باشد
و کسی ارزش دوست داشتن را دارد
که ضد حال نباشد
ضد عشق نباشد و اهل معرفت باشد
نظرات شما
پیشخوان