تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
بازیکن سابق پرسپولیس:

پول برانکو بین بازیکنان تقسیم شد/ مدیران پرسپولیس فقط وعده پوچ می‌دهند

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه درباره پرداخت مطالبات سرمربی سابق این تیم فقط وعده می‌دهند.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ محسن خلیلی درباره دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانی آسیا اظهار کرد: پرسپولیس همیشه تیمی بوده که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده و نشان داده که می‌تواند به عنوان یک تیم مدعی ظاهر شود. این تیم شخصیت بالای خودش را در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته است. همه این مسائل به خاطر ثبات تیمی و شخصیت بالای پرسپولیس بوده است. البته قبول دارم در این دوره تا به حال آن طور که باید نتایج خوبی به دست نیامده اما با ۴ بازی باقی مانده پرسپولیس این فرصت دارد که نتایج بد گذشته را جبران کرده و راه صعود را برای خودش همواره تر کند.

وی افزود: بازیکنان جدیدی به پرسپولیس اضافه شده‌اند که هنوز نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. تنها نگرانی ما همین مساله و نبود هماهنگی میان خطوط تیم است. امیدوار هستیم که پرسپولیس با کمک کادر فنی‌اش بتواند به هماهنگی لازم برسد و مشکلی از این بابت نداشته باشد. یک مربی وقتی بخواهد مهر خودش را روی تیم بزند باید چند ماه زمان بگذرد تا تغییراتی که ایجاد کرده است به نتیجه برسد. یحیی گل محمدی از زمانی که به تیم آمد این فرصت را نداشت که تغییرات مد نظرش را ایجاد کند اما حالا این فرصت را داشته و سعی کرده است با جذب بازیکنان جدید روند تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند.

شاید دراین شرایط یک مربی اوایل کارش نتایج خوبی نگیرد اما قطعا با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد. تیم کالدرون یک مثال محسوب می‌شود چون آن تیم هم در ابتدا نتایج خوبی نمی‌گرفت و با گذشت زمان توانست به ثبات برسد. به همین خاطر می‌گویم در لیگ قهرمانان آسیا این پرسپولیس این شانس را دارد که از گروهش صعود کند اما نباید از گل محمدی انتظار معجزه داشته باشیم باید به کادر فنی حق  بدهیم چون کار سختی پیش رو دارند.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد عجیب تیم شهرستانی به ۲ ستاره پرسپولیس


وی افزود: تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هر سال هزینه‌های سنگینی می‌کند تا نتایج خوبی بگیرد. البته التعاون، حریف پرسپولیس در این روزها شرایط خوبی در لیگ کشورش نداشته اما سایر رقبا مثل الدحیل و شارجه از تیم‌های خوب آسیایی محسوب می‌شوند. بنابراین من امیدوارم پرسپولیس با کسب نتایج خوب بتواند از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خلیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به جدایی مهدی ترابی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این سه بازیکن اصلی نقش مهمی در قهرمانی های پرسپولیس ایفا کردند بنابراین جدای آنها روی تیم تاثیر می‌گذارد. من خاطرم است سال قبل هم ترابی بند جدایی در قراردادش وجود داشت اما ایرج عرب با درایتی که داشت اجازه نداد او از پرسپولیس جدا شود. درباره علیپور هم تقریبا شرایط همین گونه بود که آن زمان اجازه ندادند این بازیکن هم برود. تیم‌های قهرمان همیشه وقتی ضربه خوردند که بازیکنان کلیدی‌شان جدا شدند.

این مساله نظم و هماهنگی تیم را به هم می‌زند. این که گفته می‌شود بازیکنان زیادی از تیم قهرمان جدا می‌شوند درست است اما آن تیم بعد از آن به سختی دیگر قهرمان می‌شود. سال ۸۶ که ما با پرسپولیس قهرمان شدیم بعد از آن تیم دچار تغییرات زیادی شد به خاطر همین متاسفانه نتوانستند دیگر قهرمان بشوند. این را هم باید بگویم که فضای مجازی ناخواسته یا خواسته فشار زیادی را روی باشگاه و مدیرانش ایجاد می‌کند. همین فضای مجازی بیشتر از طریق دلال‌ها اداره می‌شود.

او ادامه داد: دلال‌ها با استفاده از این فضا بازیکن مدنظرشان را روی بورس می‌آورند و قیمتش را چند برابر می‌کنند. هواداران ما باید باهوش باشند که گول این فضا را نخورند واجازه ندهند تیم محبوبشان زیان ببیند. خاطرم است سال قبل که برخی دوستان خودشان را پرچم دار هواداران می‌دانستند و دائم نقد می‌کردند حالا که تیم دچار بحران شده به خاطر پست‌های که در نزدیکی باشگاه به دست آوردند سکوت کرده‌اند و گاهی فقط از یک نفر انتقاد کوچکی می‌کند و بلافاصله مجبور به عذرخواهی می‌شوند. این دوستان الان که شرایط اینقدر بد شده هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند چون در اطراف باشگاه پست به دست آوردند و کار می‌کنند.

وی در ادامه درباره پرداخت نشدن مطالبات برانکو و خطر محرومیت پرسپولیس اظهار کرد: سال گذشته ایرج عرب ۸۰۰ هزار یورو برای پرداخت برانکو فراهم کرد که بنا به دلایلی این پول پرداخت نشد. آن پول میان بازیکنان تقسیم شد تا مطالباتشان پرداخت شود و بخشی از این پول هم برای خرید بازیکن جدید صرف شد. الان چندین ماه است که دوستان وعده می‌دهند که پول برانکو آمده شده و می‌دهیم. آنها به خاطر همین مساله با یک کارگزار قرارداد بستند و گفتند که آنقدر درآمد به دست می‌آوریم که به راحتی پول برانکو را بدهیم. به همین خاطر هواداران امیدوار بودند که بدون مشکل پول برانکو پرداخت شود اما می‌بینم فقط وعده پوچ به هواداران دادند.

خلیلی ادامه داد: الان نه تنها بدهی برانکو پرداخت نشده بلکه مطالبات بازیکنان از فصل گذشته هم پرداخت نشده و آنها ناراضی هستند. مدیران باشگاه  یک ماه پیش گفته بودند که پول برانکو را جور کردند پس چه شد؟ چرا به هواداران وعده می‌دهید؟ شما که می‌دانستید در نقل و انتقالات باید بازیکن جذب کنید چرا صادقانه به هواداران نگفتید که منابع لازم را برای پرداخت طلب برانکو ندارید؟ آیا بهتر نیست در این زمینه با صداقت با هوادارن صحبت کنید؟

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان