تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹

درخشان: بازیکنان جدید خیلی کار دارند! / گل‌محمدی نباید از الشارجه رودست بخورد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم الشارجه را می‌توانیم ببریم به شرط آنکه متحد باشیم و اسیر حواشی و فشار و استرس لیگ قهرمانان نشویم.
درخشان
رویداد۲۴ حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل الدحیل قطر گفت: «من بازی را دیدم و فکر می‌کنم وقتی یک تیم، سه موقعیت در طول ۹۰ دقیقه خراب می‌کند، باید منتظر شکست باشد. متأسفانه برخی از بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند، هنوز به سطح خوبی نرسیده‌اند و به همین علت باعث شده‌اند تیم عقب بیفتد. آن‌ها برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان، خیلی کار دارند و زمان بیشتری باید برای‌شان صرف شود تا در این تیم بتوانند کار خاصی انجام دهند. غیر از یک نفر، باقی بازیکنان هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌اند و این موضوع در لیگ قهرمانان آسیا خطرناک است.»

او اضافه کرد: «الدحیل تیم قدرتمندی است، اما من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، چون برخلاف بازی رفت، خیلی ضعیف بازی کرد. اگر پرسپولیس نمی‌ترسید، برنده بازی بود. به هر حال وقتی این اتفاقات می‌افتد، باید خیلی سریع تیم برای بازی‌های بعدی آماده شود. من معتقدم اگر یحیی باهوش باشد و از الشارجه رودست نخورد، می‌تواند برنده آن بازی شده و به دور بعدی برود. نتایجی که الشارجه گرفته، بسیار خوب و درخشان به نظر می‌رسد، اما روی دیگر این بردها، خستگی تیم الشارجه است که باید از آن بهترین استفاده را کرد. این تیم را می‌توانیم ببریم به شرط آنکه متحد باشیم و اسیر حواشی و فشار و استرس لیگ قهرمانان نشویم.»
بیشتر بخوانید: سرمربی الشارجه: باید از کوچکترین فرصت مقابل پرسپولیس استفاده کنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان