تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

آتیلا حجازی: استقلال شب سختی خواهد داشت

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد سرمربی این تیم تمجید کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴  آتیلا حجازی، پیشکسوت استقلال تهران با تمجید از عملکرد مجید نامجومطلق و شاگردانش ابراز امیدواری کرد آنها در مسابقه برابر پاختاکور ازبکستان پیروز از زمین مسابقه خارج شوند و به مراحل بالاتر هم صعود کنند. 

بازی استقلال و الاهلی را چطور دیدید؟

استقلال نیاز به پیروزی داشت و باید به مهاجم بازی می‌کرد. از خط دفاع گرفته تا هافبک و حمله نمایش خوبی داشتند. این برد از لحاظ روحی - روانی و شخصیت تیمی برای استقلال خوب بود. امیدوارم بازی بعدی مقابل پاختاکور ازبکستان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند و راهی مرحله بعدی شوند.

بازی با پاختاکور را چطور پیش بینی می‌کنید؟

همینطور بازی کنیم؛ نترس و شجاع از دقیقه اول برای برد به زمین برویم و فقط به شکست حریف فکر کنیم. روحیه استقلال با نامجومطلق عالی شده و باید از زحمات او تشکر کرد که در این بحران‌ها تیم را اینگونه سروسامان داده است.

با این وجود حضور او روی نیمکت استقلال منتقدان زیادی داشت.

نامجومطلق آدم کوچکی نبوده و نیست. متأسفانه در فوتبال ما با یک برد یک نفر بالا می‌رود و با شکست نیز پایین. نامجومطلق در سطح ملی بازی کرده است و تجربه مربیگری دارد. او چند مقطع کمک مربی بود چه زمانی که با صمد مرفاوی کار کرد و چه با فرهاد مجیدی. او با این روش باید هم سرمربی استقلال می‌شد. در استقلال همه برای همدیگر بازی می‌کنند و همین فاکتور برگ برنده تیم است. خوشبختانه پرداختی‌ها توسط مدیرعامل انجام شده و خودش نیز کنار تیم است.


بیشتر بخوانید: نکته نگران‌کننده در غیاب غفوری و میلیچ


عدم حضور وریا نگران کننده نیست؟

بالاخره او کاپیتان تیم است و اینکه مصدوم شده واقعا خبر نگران کننده‌ای بود. استقلال بدون غفوری شب سختی خواهد داشت اما کادرفنی مطمئنا جانشین مناسبی برای او پیدا می‌کند. امیدوارم که وریا خیلی زود خوب شود تا در صورت صعود به مرحله بعد، که امیدوارم اینگونه هم باشد، بتواند تیم را همراهی کند.

پیش بینی می‌کنید این استقلال فینالیست شود؟

 استقلال شرایط خوبی دارد و آرامش به تیم بازگشته است. در چند روز گذشته بحث انتخاب سرمربی باعث حواشی برای تیم شده بود، اما برد مقابل الاهلی تأثیر زیادی در ادامه روند استقلال خواهد داشت. اگر چه تیم‌های عربی بازیکنان خارجی خوبی دارند، اما استقلال هم بازیکنانی خوبی در ترکیب خودش می‌بیند. کیفیت‌ زمین‌ها نیز آنقدر خوب است که همه کیف می‌کنیم. امیدوارم روند استقلال ادامه داشته باشند و بتوانیم ستاره سوم قهرمانی را بگیریم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان