تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی:
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اگر مردم با خودرو شاهين و ويژگي هاي آن آشنا شوند به طور قطع نگاه شان نسبت به گروه خودروسازي سايپا و حتي صنعت خودرو تغيير خواهد كرد.
سایپا
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، یحیی فتحی درباره خودرو شاهین و اینکه این خودرو تا چه حد می‌تواند بر بازار خودرو اثر بگذارد، تصریح کرد: طی این سال‌ها همواره گروه خودروسازی سایپا با خودروی پراید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گرفت، حال با تولید خودرو شاهین و حذف پراید، نگاه‌ها به این شرکت خودروسازی تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: خودرو پراید به دلیل مشکلاتی که داشت در بین مردم شهرت و خوشنامی نداشت و همواره عملکرد سایپا به واسطه این خودرو زیر سئوال می‌رفت، ولی طراحی و تولید شاهین و خودرو‌های مشابه می‌تواند فرصت جدیدی برای پیشرفت و توسعه گروه خودروسازی سایپا باشد.

معاون اقتصادی و توسعه رقابت مرکز ملی رقابت گفت: خودرو شاهین از نظر فناوری توسعه یافته و محصولی است که اگر به صورت اتوماتیک تولید شود، امکان صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه طراحی و تولید محصول شاهین نشان داد که گروه خودروسازی سایپا توانمند است و امکان تولید خودرو‌های پیشرفته و مطابق با استاندارد‌های روز را دارد، افزود: خودرو شاهین قابل رقابت با محصولات گذشته سایپا نیست؛ این خودرو به جهت استاندارد‌های ۸۵ گانه و آلایندگی زیست محیطی وضعیت بسیار خوب و مطلوبی دارد و قطعا با تولید کیفی آن مردم از این خودرو استقبال خواهند کرد.

این عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی گفت: برای اینکه تفکر و دیدگاه مردم نسبت به گروه خودروسازی سایپا تغییر کند، توصیه می‌کنم که این مجموعه با تمام قوا نسبت به معرفی شاهین در فضای مجازی اقدام کند.

وی تصریح کرد: اگر مردم با ویژگی‌های شاهین آشنا شوند، متوجه خواهند شد که صنعت خودرو در مسیر پیشرفت و رشد قرار گرفته است؛ سیاست گذاران هم بایستی با مزایای این خودرو آشنا شوند تا تصویر واقعی از صنعت خودرو داشته باشند.

فتحی گفت: با طرحی خودرو شاهین، سایپا نشان داد که می‌تواند کار‌های بزرگ تری در عرصه خودرو انجام دهد.
خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: