تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر جدید برای دارندگان سهام عدالت

«امکان حذف درخواست فروش سهام عدالت» برای سهامدارانی که با افت شش میلیون تومانی سهام دیگر مایل به فروش آن نیستند تصویب شد، این مصوبه از کی قابل اجراست؟

سهام عدالت

رویداد۲۴ موضوع «حذف درخواست فروش سهام عدالت» در کمیته فنی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بورس مطرح و تصویب شد.

محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت در این خصوص گفت: موضوع امکان حذف درخواست فروش سهام عدالت برای آن دسته از سهامدارانی که از فروش سهامشان منصرف شده‌اند در کمیته فنی مطرح و با آن موافقت شد.

به گفته وی، انجام کارهای اجرایی این موضوع حدود دو هفته زمان می‌برد تا جزئیات و نحوه حذف درخواست مشخص شود.

چه کسانی می‌توانند درخواست فروش خود را حذف کنند؟

حسنلو در پاسخ به این سوال عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که این امکان برای همه سهامداران فراهم شود و بیشترین جامعه هدف را داشته باشد، اما جزئیات بیشتر آن پس از این که همکاران بررسی‌های فنی را انجام دادند مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: ۶ دلیل اصلی افت بازار سرمایه/ سه ماه آینده تعادل به بورس بازمی‌گردد


با افت شاخص بورس و بلوکی شدن سهام عدالت فرایند کند فروش سهام کندتر شد تا جایی که درخواست‌های فروشی که از سوی سهامداران برای اغلب کارگزاری‌ها ارسال شده انجام نمی‌شود و در واقع تلنبار شده است.

ارزش برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی در مرداد ماه تا 20 میلیون تومان پیش رفت که 30 درصد آن معادل شش میلیون تومان بود، اما حالا این برگه‌های سهام حدود 14 میلیون تومان شده که 30 درصد آن حدود 4.2 میلیون تومان است.

با این کاهش ارزش، احتمالا تعداد زیادی از سهامداران به دنبال این باشند که درخواست‌های فروش خود را لغو کنند تا با برگشت بازار و افزایش ارزش، این سهام را با قیمت بالاتری بفروشند. بنابراین با این کار هم از فشار فروش کاسته می‌شود و هم سهام با قیمت پایین فروخته نمی‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سهامداران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جاویدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
بابا این مصخره بازیا چیه من سال ۸۴پول دادم سهام خریدم مفتی نگرفتم سایت را باز کنید شماره شبام را ثبت کنم .یعنی چی ...تایم یک ماهه میگذارید ده روزه میگذارید شاید یکی خارج از کشوره یکی بیمارستانه یکی بی گناه زندانه و از اخبار سهام اطلاع نداشته .لطفا سایت را باز کنید تاکسانی ک سهام دارند شماره شبا وتماس را ثبت کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان