تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید/اتفاقی که سرخ‌ها را نگران می‌کند

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دنبال ثبت رکورد جدید برای خود و فوتبال باشگاهی ایران است.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار می کند که با حضور در این جایگاه توانست کنار باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم های ایرانی راه یافته به مراحل بالا در آسیا لقب بگیرد.

سرخپوشان پایتخت قبل از این دو بار در یک چهارم حضور داشتند که هر دو مرتبه موفق به شکست رقیب خود شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند. البته سرخپوشان یکبار به فینال رسیدند و بار دیگر در همان نیمه نهایی حذف شدند.

یحیی همچنان دنبال رکورد برانکو

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در مدت زمان حضور کمتر از یکسال خود در راس کادر فنی این تیم عملکرد قابل قبولی داشته است نمی خواهد روند موفقیت این تیم در چنین مرحله ای را با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف کند.

پرسپولیس در دو بار قبل که به نیمه نهایی راه یافته بود برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت خود داشت. حالا یحیی که پس از او توانسته است این تیم را به پوکر قهرمانی در لیگ برتر برساند می خواهد در آسیا نیز راه برانکو را ادامه دهد تا بتواند محبوبیت خود را نزد هواداران پرسپولیس بیشتر از قبل کند.


بیشتربخوانید: پرسپولیس جام را به تهران می‌آورد/ آل‌کثیر بازیکن مهمی می‌شود

ایستادن بر قله باشگاهی ایران در آسیا

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان به تنهایی در صدر پرافتخارترین تیم های ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان می ایستد. سرخپوشان که همچون سپاهان و ذب آهن تجربه حضور در فینال آسیا را دارند با حضور در یک چهارم نهایی بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان هم سطح افتخارات سپاهان از لحاظ صعود به مراحل حذفی این رقابت ها رسیدند. شاگردان گل محمدی در صورت موفقیت در این مرحله می توانند رکورد جدیدی را برای خود در فوتبال ایران و آسیا ثبت کنند.

شکستن طلسم پاختاکور

پرسپولیس تاکنون سه بار با پاختاکور بازی کرده است که دو بار تن به شکست داده و یک بار هم بازی دو تیم مساوی شده است. از این رو سرخپوشان پایتخت دنبال کسب اولین پیروزی خود مقابل نماینده پرقدرت ازبکستان هستند که تاکنون ۱۴ پیروزی مقابل تیم های مختلف فوتبال باشگاهی ایران نظیر استقلال و شهرخودرو داشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان