تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به هواداران استقلال

بهنام طاهرزاده درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

 پیشکسوت پرسپولیس

رویداد۲۴ بهنام طاهرزاده درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:پرسپولیسی‌ها یک بازی فوق‌العاده و فراتر از سطح آسیا انجام دادند. اینگونه گل زدن مهاجمی، چون آل‌کثیر از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. پاختاکور نبض بازی مقابل شهر خودرو و استقلال را در اختیار داشت، اما دیدیم که نتوانست همان بازی را مقابل پرسپولیس ارائه کند. به نظرم می‌توانیم با همین تیم و همین نمایش، به قهرمانی آسیا برسیم.
بیشتر بخوانید: سهمیه بندی جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱/ پرسپولیس صعود می‌کند؟
وی با اشاره به ۱۰ نفره شدن پاختاکور در دقایق ابتدایی مسابقه تصریح کرد:اخراج این بازیکن خیلی به سود ما شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، کار ما سخت‌تر می‌شد. بازیکنان حریف شرایط بدنی خیلی خوبی دارند و یک بازیکن کمتر باعث شد پرسپولیس شرایط روانی بهتری داشته باشد. پاختاکور در این شرایط چشم به ضدحملات داشت که به نتیجه نرسید. پرسپولیسی‌ها نشان دادند که یک سر و گردن از تمام تیم‌های آسیایی بالاتر هستند. امسال شرایط تیم با زمان برانکو که تنها ۱۱ بازیکن داشتیم، خیلی متفاوت است و تیم نیمکت بسیار خوبی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از سیستم بازی سرخپوشان بیان کرد:وحید امیری یک پُست جلوتر و در خط حمله بازی می‌کند و سیستم ۲-۴-۴ خطی پرسپولیس عالی است. بازیکنان جدید پرسپولیس، جایگزین‌های خیلی خوبی برای ترابی و علیپور بودند و به خوبی جای آن‌ها را پُر کردند. بازیکنان جدید با تمام وجود تلاش می‌کنند و بیشتر گل‌های پرسپولیس روی حرکات آن‌ها بوده است. گل‌محمدی چشم رنگی یا موی بور ندارد، اما باید قدر او را بدانیم. یحیی فراتر از آسیا مربیگری می‌کند و ما می‌توانیم در تیم ملی هم از او استفاده کنیم.

طاهرزاده درباره مصاف سرخپوشان با النصر عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:النصر مانند السد بوده و از لحاظ فنی خیلی بالاتر از پاختاکور است. پرسپولیس کار سختی دارد، اما باید بازی خودش را انجام دهد. تنها موضوع مهم، خستگی بازیکنان است که امیدوارم روی آن‌ها تأثیر نگذارد و بچه‌ها ریکاوری خوبی داشته باشند. تمام کار‌های تاکتیکی پرسپولیس از کناره‌هاست و با این کار‌های ترکیبی، به خوبی نتیجه گرفته‌ایم. آل‌کثیر در حمله به راحتی از تیر یک فرار می‌کند و در نقطه کور دفاع گل می‌زند. این موضوع، هوش بازیکن را نشان می‌دهد.

«امیدوارم با صعود به نیمه‌نهایی نگویند وزیر ورزش با رایزنی با AFC در آسیا هم دخالت می‌کند!»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:پاختاکور مقابل شهر خودرو و استقلال صاحب توپ و میدان بود، اما مقابل پرسپولیس به راحتی شکست خورد که این موضوع، اقتدار پرسپولیس را نشان می‌دهد. بیهوده نیست که این تیم سال‌هاست حرف اول را در ایران می‌زند و این یکه‌تازی، حاصل زحمات برانکو و یحیی گل‌محمدی است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
1
پیاز هم قاطی میوه ها شده
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
2
0
پیاز هم قاطی میوه ها شد
نظرات شما
پیشخوان