تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

نتیجه تست کرونای بایدن چه شد؟

کارزار انتخاباتی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که تست ابتلا به کرونای بایدن منفی اعلام شده است. بایدن نیز در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «من خرسند هستم که گزارش دهم که تست کرونای من و جیل (همسر بایدن) منفی اعلام شده است. از همه بایت پیام نگرانی‌شان تشکر می‌کنم. امیدوارم که این موضوع به عنوان یک یادآوری باشد: ماسک بزنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید و دستان خود را شستشو دهید.»

تست کرونای بایدن

رویداد۲۴ تست کرونای نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا که روز سه‌شنبه با» دونالد ترامپ» مناظره انتخاباتی داشت منفی اعلام شد.

کارزار انتخاباتی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که تست ابتلا به کرونای بایدن منفی اعلام شده است.
بیشتر بخوانید: پس لرزه‌های ابتلای ترامپ به کرونا و سقوط بازارهای مالی/ دومین مناظره انتخاباتی آمریکا برگزار می‌شود؟
بایدن نیز در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «من خرسند هستم که گزارش دهم که تست کرونای من و جیل (همسر بایدن) منفی اعلام شده است. از همه بایت پیام نگرانی‌شان تشکر می‌کنم. امیدوارم که این موضوع به عنوان یک یادآوری باشد: ماسک بزنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید و دستان خود را شستشو دهید.»

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه (به وقت تهران) از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد.

ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا به کرونا در ترامپ» که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

سناتور «لیندسی گراهام» عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان