تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

پیشنهاد یک اصلاح‌طلب بجای طرح استعفای روحانی

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب به طرح استعفای حسن روحانی واکنش نشان داد و گفت که ما باید به جای طرح استعفای حسن روحانی از او بخواهیم که درباره عملکردش در طول این ۷ سال توضیح دهد و منتقدان نیز در یک فضای منصفانه به دولت نقد کنند.

استیضاح رییس جمهور
رویداد۲۴ عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب چندی پیش (یکشنبه 6 مهر ماه 99) طی یادداشتی مجددا پیشنهاد استعفای حسن روحانی را مطرح و تاکید کرده است: «طی 10 ماه گذشته هیچ مشکلی حل نشده که بر مشکلات هم اضافه شده است. در این 10 ماه کدام چشم‌انداز تیره بود که تیره‌تر نشده است، بنابراین عاقلانه نیست که این وضع ادامه یابد.»
عبدی نوشته بود: «از این رو حالا که اصولگرایان غالب، قدرت و اراده استیضاح را ندارند، پیشنهاد می‌کنم که روحانی شخصا دست به کار شود. کنار رفتن نه به معنای اعتراض، بلکه به معنای گشودن راه‌ برای حل ماجرا.»

احمد شریف دبیرکل حزب اصلاح‌طلب در اینباره گفت که آقای عبدی قبلا هم چنین پیشنهادی داده بود و مجددا چون مجلس عوض شده و همسو با دولت نیست این پیشنهاد را مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید: از تعامل تا تقابل مجلس یازدهم با دولت روحانی


وی می‌گوید: چندماهی از پایان عمر دولت باقی نمانده است بنابراین نیازی به استعفا نیست. از سوی دیگر دولت مجری انتخابات است و باید انتخابات 1400 را برگزار کند بنابراین احساس می‌شود بی دولتی ممکن است در تصمیم‌گیری‌ها هرج و مرج ایجاد کند و این مطلوب نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: ما باید به جای طرح استعفای حسن روحانی از او بخواهیم که درباره عملکردش در طول این 7 سال توضیح دهد و منتقدان نیز در یک فضای منصفانه به دولت نقد کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان