تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

یک احمدی‌نژادی دیگر هم کاندیدای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود

محمد عباسی، عضو کابینه دولت نهم و دهم در پاسخ به سوال دانشجویی درباره احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: امثال بنده متعلق به ملت و نظام اسلامیمان هستیم. پس در حد توان و شرایط نباید از انجام هر خدمتی دریغ کنیم.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

رویداد۲۴ محمد عباسی، عضو کابینه دولت نهم و دهم، در جمع گروهی از دانشجویان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفته است: برخی که برای مدیریت کشور برنامه مدون نداشته و با بی تدبیری اثر تحریم‌ها را چند برابر کرده اند، می‌گویند دشمن مقصر وضعیت امروز است ضمن اینکه عملکرد‌ها و شاخص‌ها کاملا نشان می‌دهد که بی تدبیری و ناکارآمدی مدیریتی نتیجه وضع امروز است، چشم دوختن به دشمنی که شما‌ها مقصر اصلی تلقی می‌کنید، حاصل سیاست‌های غلط بکار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی درباره احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: امثال بنده متعلق به ملت و نظام اسلامیمان هستیم. پس در حد توان و شرایط نباید از انجام هر خدمتی دریغ کنیم.

عباسی گفت: در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش آمده در دولت، مجلس و نهاد‌های علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه‌های قابل توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم، اما برای کاندیدا شدن به نظر می‌رسد با این تعداد افرادی که به عنوان داوطلب ذکر می‌شود فعلا نیاز و ضرورتی برای کاندیداتوری نمی‌بینیم. مگر اینکه شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که اقتضای حضور باشد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان