تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

ابتلای ۲ هزار کارمند شهرداری تهران به کرونا

مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: علی‌رغم ابتلای حدود ۲ هزار کارمند شهرداری به ویروس کرونا، هنوز یک واکسن آنفلوآنزا هم به شهرداری تعلق نگرفته است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا

رویداد۲۴ حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم اظهار کرد: همه ما اوضاع شیوع کرونا را در تهران می‌بینیم. وضعیت خوب نیست و باید اقداماتی در جهت کاهش این ویروس انجام دهیم. البته باید مردم هم توجه کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند و شهروندان به سلامت خود بها داده و اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد تا کمتر درگیر این بیماری شوند.

وی با تأکید بر این موضوع که نزدیک به 2 هزار نفر از کارمندان شهرداری تهران به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: آمار دقیق فوتی‌ها را نداریم.

چوبینه افزود: 5 درمانگاه شبانه‌روزی شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حالت آماده‌باش است و همچنین 5 پایگاه اورژانس هم آماده‌باش هستند.


بیشتر بخوانید: علائم شدید در مبتلایان جدید ویروس کرونا


مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن گلایه از وزارت بهداشت به دلیل عدم تخصیص واکسن آنفلوآنزا به کارکنان شرکت شهر سالم، بازنشستگان شهرداری، پرسنل بهشت زهرا (س) و پسماند و بیماران سالمند و شرایط خاص، گفت: هیچ سهمیه‌ای به همکاران ما که مدام با این ویروس در ارتباط هستند، تخصیص داده نشده است و همکاران بهشت زهرا (س) و پسماند هم هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند و یک سهمیه هم تا این لحظه به ما نداده‌اند، این در حالی‌ست که ما پا به پای سایر کادر درمان از روز اول شیوع کرونا در حال  خدمت‌رسانی در درمانگاه‌ها، بهشت ‌زهرا(س) و جمع‌آوری پسماند بوده‌ایم و در این زمینه از وزارت بهداشت گله داریم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان