تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

کنایه طنز مهاجری به قالیباف/ انتخابات نزدیک است حالا اگر کمی کرونا هم قاطی‌اش باشد که چه بهتر

محمد مهاجری در یادداشت طنز و کنایه‌آمیز نوشت: انتخابات سیزدهمین رئیس جمهور نزدیک است. خیلی نزدیک؛ و آقای قالیباف، که با مجلس حال نکرده، یواش یواش می‌خواهد بیاید سمت پاستور. حالا اگر کمی کرونا هم قاطی اش باشد که چه بهتر!

حضور قالیباف در بیمارستان امام خمینیرویداد۲۴ محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا در کانال تلگرامی خود یادداشتی با مضمون طنز و البته در کنایه رفتار محمدباقر قالیباف منتشر کرد. مهاجری در این یادداشت که با عنوان مستر باقر ترامپ منتشر کرده است نوشته: «تعجب می کنم که عده ای در میان ده خروار مسئله که آقای قالیباف با آن روبروست، گیرداده اند به اینکه چرا رفته بخش کرونایی فلان بیمارستان و چه بسا ناقل باشد و در جلسه سران قوا ، دو نفر دیگر را کرونایی کند. فکر می کنید آفاباقر نمی داند اگر برود بیمارستان ممکن است مریض شود؟ وقتی دونالدترامپ احتمال می داده به علت معاشرت با دستیارش! کرونا می گیرد، قالیباف نمی داند؟

ترامپ با خودش نشسته حساب کرده و بقول امروزی ها فایده-هزینه کرده. به این نتیجه رسیده که هم فال است هم تماشا. هم با دستیارش معاشرت کرده، و هم برفرض که کرونا بگیرد ، در افکارعمومی در مقایسه با رقیبش بیشتر دیده می شود و احتمال ریاست جمهوری و ماندگاری اش در کاخ سفید بیشتر می شود!

حالا آقاباقر هم مثل ترامپ عمل کرده. با خودش گفته یک ژست مردمی می گیرم میروم بیمارستان. اگر مریض شدم که به نفعم است و اگر هم کرونا نگرفتم، باز ژست مردمی بودن را گرفته ام و باز هم به نفعم است. یعنی همان حساب و کتاب ترامپ را، قالیباف هم کرده است، البت بدون تنعم از دستیار!


بیشتر بخوانید: لغو غیر منتظره جلسه سران قوا از سوی رئیس جمهور


انتخابات سیزدهمین رئیس جمهور نزدیک است. خیلی نزدیک. و آقای قالیباف، که با مجلس حال نکرده، یواش یواش می خواهد بیاید سمت پاستور. حالا اگر کمی کرونا هم قاطی اش باشد که چه بهتر!

حالا اگر آقای قالبباف قصه ما با همین احتمال ابتلا به کرونا به جلسه سران سه قوه برود چه بهتر! و حتی اگر دو رئیس قوه دیگر هم کرونا گرفتند چه اهمیتی دارد؟! یکی که اواخر دولتش است و دیگری رقیب بالقوه. و رقیب مریض بهتر از رقیب سالم!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
بد جور ارزومند پاستوره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
2
0
همه مسئولین در پستوها پنهان شده اند از جمله رئیس جمهور که وظیفه ذاتی او حضور در صحنه با رعایت مقررات است و متاسفانه کادر درمان را یکه و تنها به میدان کار و زار مبارزه با این بیماری فرستاده اند ، حال که یک مسئولی غیرت به خرج داده و قصور و تقصیر آنها را جبران کرده است هزار انگ می زنند از جمله اینکه هدف تبلیغاتی داردو.....! خوب بسم الله شما با هدف تبلیغاتی در این کار پیشقدم شوید! شما که برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری می زنید و هر دروغی را می گویید! هنوز تبلیغات دروغین سالهای انتخابات فراموش نشده است! خجالت و حیا خوب چیزیست که متاسفانه با رسوخ فرهنگ فرد گرایی روز به روز کم رنگتر می شود! خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر فرماید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اقای مهاجری اگر شما بین اصول گراها نبودی و گاهی شوخی نمی کردی دق مرگ میشیدیم از این جماعت که بجز اسغفرالله چیزی نمی شود شنید تنعم از دستیار را بیان فرمودید یک اسغفرالله لازم شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان