تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

گلایه وریا غفوری: حال استقلال اصلاً خوب نیست

کاپیتان استقلال ضمن اعلام این که تمرینات آبی‌ها از فردا آغاز می‌شود، گفت وضعیت تیم‌شان اصلاً خوب نیست.

وریا غفوری

رویداد۲۴ استقلال شرایط خوبی ندارد. این تیم بعد از برکناری سعادتمند هنوز سرمربی جدیدش هم انتخاب نشده و با وجود اینکه محمود فکری به نظر می‌رسد هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد، اما هنوز اعتراض هواداران کاهش نیافته است.

هواداران استقلال با توجه به مشکلات بسیار نگران آینده تیم‌شان هستند و حالا وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز به اتفاقات اخیر واکنش تندی نشان داده است.

غفوری در اینستاگرامش نوشت: خیلی سخته بعد از یک فصل کذایی حرف زدن. فصلی که رویاهای زیادی در سر داشتیم ولی همه نقش بر آب کردن. یک واقعیت تلخ در این مدت وجود داشته آن هم یک مشکل اساسی است که خیلی عمیق و ریشه‌ای شده در این باشگاه. شاید اگر بخواهیم خیلی واضح صحبت کنیم می‌تونیم بگیم که این تیم درگیر یک مغلطه بزرگ به نام مدیریت شده.


بیشتر بخوانید: استقلال بزرگترین آسیب را از مدیران سیاسی خورد


یک بررسی اجمالی به کارنامه تمام مدیران و اعضای هیات مدیره و انتصابات وزارت در این چند سال هر آنچه باید بدانیم را برایمان روشن می‌کند.(البته بودند و هستند کسانی که به نیت خوب و قصد کمک آمدند اما قربانی سیستم غلط مدیریتی شدند و می‌شود.) حال تیم ما خوب نیست. این ما میلیون‌ها هوادار است.

تکلیف ما روشن نیست. دست های پشت پرده هیچ‌وقت نمی‌توانند این تیم را به یک تیم معمولی بدل کنند. ما نیاز به ثبات و آرامش داریم و این ثبات و آرامش را تصمیم‌گیران می‌توانند به ما بدهند. بیشتر از این حق ندارید با اعصاب و روان و احساسات ما بازی کنید. با مربی، بدون مربی ما از فردا تمرینات را شروع خواهیم کرد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان