تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹

قربانیان کرونا در دل خاک

قبرستان‌ها مملو از جسد شده است. قربانیان کرونا روز بروز بیشتر می‌شود. خانواده‌ها داغدارتر از هر وقت دیگری به سوگ عزیزانشان نشسته‌اند و این درحالیست که هر لحظه ممکن است هریک از این اعضا همچون متوفی‌شان به ویروس کرونای مرگبار دچار شوند.
قربانیان کرونا در دل خاک
رویداد ۲۴ این روز‌ها کرونا بیش از هر وقت دیگری سخت جولان می‌دهد ودر پس این هیاهویی که به راه انداخته، بی رحمانه، عزیزانمان را از ما می‌گیرد و متعاقب آن بهشت زهرا (س) نیز بیش از روز‌های کرونایی گذشته، میزبان ضجه‌های ناباورانه بازماندگانی ست که این ویروس منحوس، عزیزی را از آن‌ها گرفته است.
پدری داغدار فرزند و زنی داغدار همسر، کودکی در فراق مادر و خواهری در فراق برادر. کووید ۱۹ پیر و جوان، زن و مرد و کودک ومیانسال نمی‌شناسد و همه را یکسان به مرگ تهدید می‌کند و درمیانه این کارزار آنچه به چشم می‌آید و دل را می‌آزارد، غربت عجیب متوفیان و قربانیان کروناست.
آن‌ها سریع وغریبانه در خاک می‌آرامند و هنوز گرد آهک و خاک در فضا پخش است که همراهانشان از بیم ویروس کرونا مجبور به ترک آن‌ها می‌شوند و این در حالی است که هر کدام آن‌ها بی گمان، سزاوار شایسته‌ترین مراسم تدفین هستند.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان