تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

باشگاه استقلال به مظاهری: باید قراردادت را کم کنی!

مدیران استقلال از سنگربان جدید این تیم درخواست کرده‌اند رقم قابل توجهی از قراردادش را کسر کند.

رشید مظاهری

رویداد۲۴  به دنبال مطرح شدن ماجرای ورود نهادهای نظارتی روی قرارداد بازیکنان تیم استقلال تهران، مشخص شد چند بازیکن زیر ذره بین قرار گرفته‌اند و باید در توافقنامه آنها اصلاح صورت بگیرد.

طی دو هفته اخیر بازیکنان استقلال پیش از ثبت قرارداد به باشگاه مراجعه کرده بودند تا این موضوع را مطلع شوند و در این بین جلسات متعددی هم صورت گرفت. یکی از بازیکنانی که زیر ذره بین قرار دارد، محمد رشید مظاهری است.

سنگربان جدید آبی پوشان با درخواست عجیب از سوی مدیران باشگاه مواجه شده است. بازیکن فصل پیش تراکتور تبریز که با قراردادی دو ساله به استقلال ملحق شده هم با درخواست باشگاه باید قراردادش را به شکل باورنکردنی اصلاح کند.


بیشتر بخوانید: مظاهری و حسینی هردو در انتظار یک حکم


طبق صحبت‌هایی که انجام شده مدیران استقلال از مظاهری درخواست کرده‌اند که حدود ۲.۵ میلیارد تومان از رقم ۸ میلیارد تومانی که قرار است او برای دو فصل دریافت کند را کاهش بدهد تا بتواند قراردادش را ثبت کند. در حال حاضر مظاهری به همراه شجاعیان و نادری تنها بازیکنی است که قراردادش هنوز ثبت نشده است.

درخواست عجیب مدیران استقلال باعث تعجب مظاهری شده و او از این مسأله ناراحت است. مظاهری به دنبال فسخ قرارداد پرسروصدا از تراکتور که هنوز رای نهایی پرونده شکایتش هم صادر نشده به استقلال ملحق شد و اکنون هم با این چالش بزرگ رو به رو شده است.

مسأله دیگری که موجب دلخوری این بازیکن شده یک درخواست دیگر است. باشگاه به تو اعلام کرده تامین مسکن برای او اگرچه در قرارداد ذکر شده اما برعهده باشگاه نیست و باید خودش این اقدام را انجام بدهد که این نکته هم در کنار درخواست کسر قرارداد مظاهری‌ را دچار سردرگمی کرده است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان