تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

توصیه عباس عبدی به وزیر بهداشت

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: با توجه به اظهارات ناصواب اخیر وزیر بهداشت و سپس نامه صریح معاونت تحقیقات و فنآوری این وزارتخانه و استعفای وی، قطعا تداوم این مدیریت در شرایط کرونایی به سود کشور و مردم نیست و باید مدیریت این وزارتخانه متحول گردد به نحوی که مورد حمایت افکار عمومی و جامعه پزشکی شود. چه بهتر که خودشان استعفا دهند.

توصیه عباس عبدی به وزیر بهداشت

رویداد۲۴   عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی، نسبت به حواشی اخیر وزارت بهداشت واکنش نشان داد.

 وی در کانال تلگرامی خود نوشت:
بیشتر بخوانید: آبان ۱۳۹۸؛ تب یا بیماری؟
با توجه به اظهارات ناصواب اخیر وزیر بهداشت و سپس نامه صریح معاونت تحقیقات و فنآوری این وزارتخانه و استعفای وی و یکی دیگر از مقامات این وزارتخانه و اتهامات مدیریتی سنگینی که در این نامه به وزیر وارد شده است و نیز نامه‌هایی که انجمن‌های علمی پزشکی در نقد اظهارات و سیاست‌های آقای وزیر نوشته‌اند؛ قطعا تداوم این مدیریت در شرایط کرونایی به سود کشور و مردم نیست و باید مدیریت این وزارتخانه متحول گردد به نحوی که مورد حمایت افکار عمومی و جامعه پزشکی شود. چه بهتر که خودشان استعفا دهند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
1
از هر طرف بگیرید مهره های کلیدی بیرون برو نیستند
دلارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
1
به توچه ربطی داره .وزیره واطلاعات اپیدمیولژی ملک زاده اشتباه وگمراه کننده بوده .توخودتوقاطی سیاست میکنی صدقه سر بالارفتن از یک دیوار که پشیمون هم شدی .دیگه جان ما مسایل بهداشتو بذار اهلش تصمیم بگیرند
نظرات شما
پیشخوان